2010年2月7日 星期日

辦年貨 & 大掃除

婚後第一次過年,明知要辦年貨, 但遲遲都的唔起心肝去買,就連利是封都係早兩日朋友俾我先到手...


o黎緊星期日就係大年初一,把握最後一個weekend尋日終於去o左辦年貨!!由於老公子話佢之前一日係旺角超多人,加上今日成日都落雨,結果都係去o左沙田算喇!!


由沙田廣場到好運中心,再到沙田中心, 行o左好耐迫o左好耐,終於都買到合心水o既賀年禮物,不過可能太衝忙啦,番到屋企先醒起無包到d禮物喎...真失敗!!


下午番到屋企同老公子分工合作大掃除(讚下老公子乖先!!),雖然新屋只係住o左半年多D,但原來平日好少抹o既住置,好似雪櫃頂,書櫃頂,衣櫃頂仲有放滿廚房用品o既雲石面都好污漕下,洗洗洗抹抹抹,搞到七點先開始煮飯,到夜晚休息時已經9點lu...好支力...


休息時諗起sofa底同床下底,仲有水晶燈同埋廚房櫃未抹未執,唯有等下星期年三十o個朝先再努力啦!!!加油!!!


最後,我仲未唱錢入利是,正確D講,今日都仲未計要唱幾多...要快手d先得喇!!


P.S. 今年我終於明白我媽以前過年點解會咁忙喇!!!


1 則留言:

  1. 我都乜都未做呀
    [版主回覆02/09/2010 10:23:00]咁你都要快手d呢!!

    回覆刪除