2010年2月3日 星期三

搏錯o左?

係咪我黑仔??點解去到邊間公司都遇著re-org??


新公司番o左一個月,呢幾日就收到公司re-org o既通知, 基本上o係working level o既我唔會有咩影響,最多只係對上個manager由呢個鬼佬變o左第二個鬼佬咁解...但好衰唔衰o既係,re-org後, 公司竟然決定o係上海recruit人fill up 番我一直'喉'住o個個perm 位!!!!!!!!


今朝同美國conference call時聽到大老細咁講真係有D突然,點解好地地我已經as a contractor 同2位HK同事work得好好都仲要再係上海請,而唔轉我做perm去fill up呢個位???我唔信我做得一個月佢地會因為我表現唔突出而咁做...唔通又係人工作怪???


開完會問清楚我leader, 聽聞大老細o個邊應該有研究過係邊度recruit呢個位, 而leader佢地當然爭取過係HK recruit,因為係HK一齊work點都方便D,但turn out個decision係上海,佢都無法子,因為我leader都係small potato,無能力話到呢D事...


anyway,仲有無彎轉似乎係未知之數,亦唔可能樂觀...


唉...忽然間覺得好灰添...唔通我真係只能係呢間公司做完3/4個月就要離開??嗚...


1 則留言:

  1. 咁都係搵定工先啦
    [版主回覆02/08/2010 09:45:00]睇o黎都要, 可能過完年啦...諗起都覺得麻煩!!

    回覆刪除