2010年4月27日 星期二

番工好無聊呀!!!!!!!!!

最後一個星期喇, 公司仲未搵我簽續約o既文件,BOC IN完又覺得無機, CX有人搵我做contractor,但我又婉拒左喇...


...兩頭唔到岸, 忽然覺得有D唔穩陣o既感覺...唉...之前令我覺得好開心o既中大工幾時先出AD俾我APPLY呀????唔通我真係要失業????


...


最後一星期,本來平日工作都唔忙o架喇, 呢個星期就更無聊啦,日日番工等放工,咩網都睇晒, 呢兩日都好D,叫在有D朋友仔得閒陪下我MSN過日晨...但我都怕煩住朋友呀,仲有幾日無聊日子要捱呢, 真係人都癲...


沒有留言:

張貼留言