2010年4月14日 星期三

Connie & Paul's Wedding

4月10號係舊同事Paul 同佢太太Connie o既大囍日子,我同佢一班舊戰友當然成為座上客啦!!


其實Paul一向人緣好,我同另一D同事去之前都估究竟會有幾多圍同行出席,我開頭估2圍咋,估唔到結果有成4圍咁多!!見到咁多同行,少不免大家互相問候一番, 快失業o既我其實係咪可以利用下呢個機會搵工呢???HAHAHAHA~~~


Anyway,一次過見到咁多同行真係好難得 (HK做呢行o既可能有3份一甚至一半都出席左Paul呢個wedding 吧????),Paul, 似乎你o既大日子都算係呢個行頭內一份盛事呢!!


講番個婚宴,成個婚禮我知道阿Paul一直都好上心,因為佢都間中有問下我意見,睇住佢為佢太太出心出力,真係好抵讚!!!



紅磡海澄軒(唔sure個名添...)







等我係呢度再次恭喜阿Paul同佢太太恩恩愛愛,百年好合,早生貴子啦!!


沒有留言:

張貼留言