2010年4月19日 星期一

Boracay之旅 ~ Day4 (20100405)

早兩日想玩o既都玩晒,加上今次旅行遇著勁peak season,物價比想像高, 我o地Day2晚上已經發現銀根短缺,所以今日我o地決定咩都唔玩,好好enjoy hotel前o既靚海灘!!


(警告: 是日主要任務係狂影相,所以...太多相令你無心機睇唔好怪我呢...hahaha~~)



呢間就係我o地住o既酒店,叫Punta Rosa!



9點幾10點先去食個靚早餐!!食早餐o既地方係酒店天台,上面仲有個好靚o既矛屋塔塔米, 我同老公子都好想坐,但俾d外國人occupy o左!!



對住個咁靚o既view食早餐,真係一流!!



今日天氣明顯比尋日靚好多!!陽光下,個海都特別閃o架!



呢度o既早餐分A,B,C餐,我揀o左生果乳酪!



老公子就揀o左腸仔煎蛋配多士, 仲有水果盤,好豐富,仲好好味!!


食完早餐,我同老公子就去酒店對出o既海灘歎世界!!因為我o地住o係white beach station 1盡頭,人好少, 加上當地人放完easter好多都走o左,所以呢日長灘島終於少人好多喇,而我o地亦可以好好咁影靚相!!



點解可以靚成咁??




留意到相中有條橫線嗎?



原來係呢樣玩意(唔知叫咩!), 好多菲律賓人玩!!



我o地霸到個靚'冬菇亭'!!唔似去希臘咁要俾錢,好開心!!之後我就周圍影影影!!!


去相!!




呢張咁o岩無o左太陽,如果唔係應該幾靚!!





著老公子同麥嘜影相,佢竟然影成咁...海都見唔到...老公子d 影相sense真係...



都係我影啦...(所以呢,有時我都幾不滿我老公子唔識影相o架,可憐我一向d '寫真'都要自拍...)



好彩臨出發前一日我o地買o左腳架,呢日大派用場!!



真係好歎!!






呢度d沙好幼,好似粉咁!!




呢班菲律賓小朋友我o地歎咁耐就玩足咁耐,唔怪得個個都黑過舊炭!!



跳o左幾廿次都唔成功...左上角大圖我o地背後位菲律賓伯伯見我o地跳得咁過癮,之後仲背住佢個仔/孫扮我o地跳,好搞笑!!



跳到出晒汗,終於成功!!YEAH!!



影完相,老公子就攤係度睇o係HK帶過去o既雜誌!!!(原來呢張相到老公子好似戴o左頂草帽咁喎!!haha!)而我就周圍望,我留意到樣奇怪o野,就係長灘島勁多韓國遊客,最奇怪係,佢o地好多都係一pair pair著晒情侶裝,各自有一個菲律賓人好似跟班咁跟住,服侍d慢侶影合照,好搞笑,唔知呢d係咪叫情侶團???


我o地係海灘一攤就攤o到點幾兩點,真係好唔願行去D Mall,因為今日太陽伯伯好勤力呀!!!不過,因為真係餓嘛...結果,我o地就係咁曬足20分鐘路程,變o左一身古銅色喇!!



Willy's Rock, 好似係Boracay 地標,上面有個聖母像!!
(圖中d水青綠色,因為全部都係海藻!!)




見到有人拖住一大抽氧氣筒!!



今日去o左D Mall 入面o既Bite Club食Burger,的確幾juicy幾好味,但貴o左d,單買2個包已經差唔多HKD60喇!!



睇下,今日D mall都好少人呢,行得舒服好多!!


食飽又番去酒店,換上泳衣,我o地下午決定去游水!!



呢度d水好淺,行到好出都只係腰,但老公子唔敢俾我再行lu!!另外,呢度咁淺水都有魚o架,有d都有手掌咁大,但唔多,仲要係白色,好難睇到,我每見見到即叫老公子睇,但佢都係一條都見唔到!!



老公子比上次去希臘已經進步o左喇,至少肯落水!!不過我襯係海浮力大d教佢浮,但老公子都係唔多敢試,試幾次唔得就放棄o左lu!!



遊到咁上下開始日落喇!!



呢張好靚呢,如果我同老公子再行前d就仲good!!


夜晚,我o地又行番去d talipapa買海鮮,本來好想再食龍蝦,但唔知做乜,今日d龍蝦仲貴過前日,又唔肯減,為o左留番d錢聽日俾機場稅,我o地唯有就住d錢買!!



呢餐計埋煮,用o左1720php, 大約HKD 300!有2隻大蝦 (用番Thermidor o既煮法,因為實在太好味, 不過呢兩隻蝦d肉唔爽唔彈牙,似乎唔多新鮮!), 螺, 蜆 (一半用牛油煮,但拆o左肉上碟賣相麻麻,味道就OK! 另一半用o黎煮湯,一心諗住個湯一定好鮮,點知個湯勁多油,葱,蒜同薑,唔好飲,浪費o左d蜆!!), 魷魚 (Chilli Sauce, yummy,但太多汁)




食完仲買o左Orange Shakes同Water Melon Shakes (但應該係d冰用生水吧,我是晚搞肚痛,好彩只係好輕微!)



食完都9點幾,我o地又慢慢行番去酒店!!



呢晚長灘島好似特別寧靜!!



沙堆城堡主要係大人砌,地下砌呢d就多數係6-7歲o既小朋友,每次行過呢d小朋友都會問你俾錢影相, 有時都覺得佢o地好似好可憐!! 不過,都不得不欣賞呢d小朋友, 因為呢d沙堆係中空o架,入面仲放o左candle,佢o地d堆沙技術真係好勁!!



差唔多番到酒店, 我o地搵o左個比較黑o既位影星星!!



其實呢晚d星比之前幾晚都多,但stupid o既我今日唔記得set ISO大d囉...影唔到!!



今晚又只係認得北極星同北斗七星...平時我一眼就望到o既獵戶座腰帶今晚望極都認唔到,可能太多其他星星disturb o左我...
下次去旅行睇星,我一定要帶一本觀星書去先得!!



之後,我同老公子就奉上我o地o既第一次!!!玩光影塗鴉!!!


一練...竟然練o左成個鐘先有張似樣d!!!



老公子呢張一筆過, 所以好快成功!!!



呢張係我寫, 玩o左成個鐘先得...好支力!!



呢張送俾各住朋友,同大家打個招呼~~~~



本來想畫個心,但畫極都係咁...失敗...


其實我仲想試畫,但當時已經快12點,酒店仲關o左門,好彩有secure開門俾我o地入去咋...



是晚係房外仲見到佢...個身好似我手指公長度咁濶,好嚇人!!


今日雖然無咩特別節目,但真係好relax,我同老公子都好開心!!!!


10 則留言:

  1. 好靚呀啲相! 天色好好..... blue blue sky~~~
    [SkyBlue回覆04/22/2010 11:18:00]多謝你呀!!比之前兩日好天好多, so good,可以影多d靚相呢!!

    回覆刪除
  2. 個海真係好靚呀!! 你水底影相係張個相機入防水套呀?
    好犀利, 玩光影塗鴉!
    [SkyBlue回覆04/22/2010 11:19:00]係呀,借左我細佬個防水套用,都幾好用呢!!!
    光影塗鴉真係幾難呀,好難畫得靚呢!!

    回覆刪除
  3. 呢一張... 左邊隱隱約約見到你...
    [SkyBlue回覆04/22/2010 11:19:00]hahaha,係呀,話時話,我老公子呢張相好似半透明(因為佢閃光燈閃完就行開左)...HAHAHA!!

    回覆刪除
  4. 個海好靚啊~~~
    [SkyBlue回覆04/22/2010 11:20:00]yeah yeah,唔怪得呢個沙灘咁出名!!

    回覆刪除
  5. 好靚既陽光海灘, 好靚既hotel, 好靚既人呀
    [SkyBlue回覆04/22/2010 11:22:00]多謝你呀!!!有你讚,而家心情都靚埋!!!hehe!

    回覆刪除
  6. 個海真係好靚呀
    [SkyBlue回覆04/23/2010 11:14:00]係呀,水清沙幼, 真係好靚!

    回覆刪除
  7. 個塗鴉點整架??好靚呀~~
    [SkyBlue回覆04/23/2010 11:15:00]用電筒整o架,detail你可能要上網搵下呀,一時間好難講得明...HEHEHE~~~

    回覆刪除
  8. 我都係而家先知道呢個地方0甘靚啊, 好似Hawaii 啊
    [SkyBlue回覆04/23/2010 11:17:00]係呀!!!本來想去宿霧(都係菲律賓), 但上網d人話長灘島係菲律賓最靚海灘,所以我就去左喇,真係唔錯呢!!!

    回覆刪除
  9. 個沙灘好似你地個私人沙灘咁呀﹗佢地的冬菇亭大過greece個d呢
    [SkyBlue回覆04/23/2010 11:21:00]係呀,仲唔使錢添呀!!!忽然覺得係super paradise俾12euro好似好貴,HAHAHA!!!

    回覆刪除
  10. CuBie的快樂家庭2010年5月10日 晚上11:25

    feon你D相簡直引C人, 我既旅行病又病發喇
    (明明剛去完希臘冇耐 )
    我好鍾意你呢條裙呀, 超靚
    [SkyBlue回覆05/12/2010 12:07:00]我都好鍾意呢條裙呀,個款係我老公子揀o架!!!!
    hehe,剛睇完你幾日希臘blog, 你d相咪仲搞笑果瘾過我呢d, hahha, 我呢d相對其實好'standard', hahahahahahhahaa!!!!!

    回覆刪除