2010年4月23日 星期五

Boracay之旅 ~ Day5 (20100406)

最後一日喇,其實今日無活動,因為一早就要出機場喇!!



左: 大清早七點就俾D工程聲嘈聲,原來酒店對面起緊野, 可惡!!
右: 房o既窗台望出去沙灘, 今日好似比尋日更靜更少人!!



食早餐, 要同呢個咁靚o既view say goodbye喇!!!



本來食早餐時呢個茅屋塔塔米都有人用緊o架,但好快走o左,呵呵,我o地當然第一時間霸靚位啦,終於俾我o地恨到坐上去歎早餐喇!!



好疏乎呢!!



今日早餐o既A,B,C餐同尋日係唔同o架,今次我要左Omelet, 老公子要左飯,當然同尋日一樣,有生果做頭盤,yummy!!



望住靚view食早餐,正呀,可惜要趕住走,唔係我一地歎耐D!!!



我對腳曬到紅晒,好似豬蹄呢!!



坐Tricycle走lu!!!



右: 老公子買船飛,唔知點解o黎o既時候每人250php environment fee, 今次走,每人只係80php咋!!
左上: 仲有,今次呢程我o地原來係坐大船,唔係坐蜘蛛船(左下)!!



番到Caticlan Port望番去長灘島,真係要say goodbye喇!!!



右: 坐Tricycle番機場, 50php咋,同一程路day 1 o個時係100php o架...又一證明我o地揀錯時間o黎長灘島啦...
左: 今次起飛前1個鐘多d就到機場,唔使再上唔到機...



右: Nemo飛機!!
左: 靚女空姐示範途生注意事項!



12點15分到達馬尼拉喇!!機場望出去有座好似回教寺o既教堂!!



下右: 巴士站
下左: 等巴士太無聊,影下曬到似乳豬皮o既手!!
上: 的士排長龍,我地決定坐巴士,點知..


...去到巴士站有一架巴士剛開走,但其實所謂巴士, 我諗只係一架7人車咁上下大,人加行理都迫爆車咁滯,好得人驚!!!下一班話15 min,結果等左25min先到,好彩呢架大架D,當時都1點15分喇, 2點45分下班機先飛, 記得o黎馬尼拉由T2去T3都係10min車程,仲有buffer time,應該唔會又check-in唔到o卦...


點知, 原來仲有個難關要過, 就係大塞車!!!結果一塞就半個鐘,睇住時間一分一秒咁過去,加上有陰影,我開始心急如焚,連同車o既另一d 香港人都替我緊張,仲幫手安慰我,叫我唔好太擔心,猛同我講 '趕得切o既'...


結果...巴士終於係1:45分趕到T2...我同老公子即刻衝入機場,可惜原來入機場又要過機,真係


入到機場拿拿林搵我地隻機個check-in counter,好彩,仲見到好多香港人排緊隊,真係鬆一口氣!!!


既然仲要排隊,於是老公子就去搵地方買雪榚,唔買就真係無手信同家人交代喇!!


點知...又出意外!!!我地一心諗住機場買雪榚都貴o架嘛,無諗過佢地唔收VISA囉,而我同老公子身上又無咁多php喎,於是拎晒身上所有港紙 (但去旅行又點會帶太多港紙呀...), 加埋剩餘o個少少PHP,免強夠買三盒!!!


點知...我又忽然發現,原來出境terminal fee要750php一個人,唔係入竟時200php咁少...


我於是交低d行李比唔識o既香港人幫我o地看住,再跑去通知老公子唔好用晒d PHP買雪榚,但只用HKD, 我地只能買2盒...(本來想買3盒,一盒女家,一盒男家, 一盒自己!)...不過,買少盒雪榚都未解決個問題,因為手頭上D PHP唔用都唔夠俾terminal fee...唉...


好彩,老公子總算臨危不亂 (我已經發晒茅!!), 佢去左ATM度襟1000php(本來唔識襟,好彩佢最後襟到!!),而我就已經幫老公子check-in緊...我o地係尾二 2個check-in o既HK人...老公子襟完錢,仲有少少時間,數一數身上所有銀紙,老公子發現扣起terminal fee再補埋剩餘港紙,剛好夠買多一盒雪榚,就係咁, 我地好好彩咁買到三盒,亦剛好趕及check-in...


呢次真係又要 '多謝' 菲航又 '例行' delay 喇, 唔係我o地實買唔到手信,總算有驚無險...



飛機delay,周圍都迫满人!!



結果飛機遲o左成個鐘先起飛!!!!



呼!!!上到機喇!!



右: 飛機餐同之前一樣,無surprise!!
左: 呼~~~真係嚇餐矇!!


飛機比原定時間遲左一個鐘,6點先到,本來我地D行李好快出,但等極都等唔到D雪榚囉...等左大半個鐘,連billboard上面都寫住D行李出晒,我地先見到原來有職員拎住一堆濕貨企左係另一邊...個職員聲都唔聲下,搞到好多旅客傻下傻下不斷望住條行李帶,好唔體貼囉...


拎到雪榚,我地仲未走得,因為要過番T2找菲航悔氣, 叫佢地俾番個delay report我地!!終於,番到屋企都成8點幾9點...(本來仲諗住揀5點番到HK可以休息下第二日番工添!)



晚餐...老公子話好味過晒成個trip食D野喎...



呢度就係我地o既手信喇...唉...計番數,成個trip洗左16.5K o架,但買得咁少o野,都唔知D錢去晒邊...陰公...
(所以,朋友們,唔好意思呢, 我一份手信都唔夠錢買俾你地喇!!)


2 則留言:

  1. 點解d 錢預得咁盡, 真係好危險呢. 雪糕好好味?
    [SkyBlue回覆04/25/2010 10:51:00]預計唔到佢peak season貴咁多呀,好多價錢同我之前上網research有一定距離,所以d錢用得好快呀...我諗如果唔係peak,應該夠洗o架!!!

    回覆刪除
  2. 你個TRIP好似好梳乎咁WO@@"
    不過我好怕曬呀..如果係去既,就要帶埋D遮呀太陽油等等既裝備先得..=V="
     
     
    [SkyBlue回覆05/01/2010 20:18:00]係呀,都幾好玩o架!!!!至於防曬,其實我好懶,所以我曬到火農o左, hahaha!!!!

    回覆刪除