2010年4月18日 星期日

暫時唔使失業住?

之前講過3月份對我o黎講係critical o既一個月份,因為我要努力搵perm job!!!結果, 我都真係幾努力, 甚至已經去到無所不用其極o既地步:


1. 用MSN同N 位舊同事聯絡, 八卦佢o地係邊發緊達, 順道了解佢o地公司係consultancy/in-house, 請唔請perm! (可惜主要都係consultant job!)


2. 同一個轉o左行無做peoplesoft o既保險經紀見面, 冒住俾人sell 保險o既危險, 為o既係佢o係peoplesoft界o既人際網絡! (可惜佢refer o既job主要都係consultant job!)


3. 用MSN同2位正在大學做peoplesfot project o既舊同事聯絡, 著舊同事幫手搭路了解大學請唔請人做support. (得到o既message似乎係2間U都想要人, 於是...)


4. 上網查出2間大學o既peoplesoft project o既general contact email, send 自薦信去, 並打電話去確保對方有收到我email!! (可惜事隔一個月,似乎都石沉大海!)


5. 聯絡久未聯絡, 於中大做o野o既朋友仔, 對方好主動幫手話幫我搵中大相關人士o既direct contact email俾我 (不過最後似乎搵唔到!!)


6. 聯絡於我舊公司(AIA)做contract o既舊同事,了解佢o地仲請唔請人!! (其實AIA 2月尾有打過電話搵我番去做一年contract,但我當時婉拒o左, 好馬不吃回頭草嘛...至三月尾時,似乎佢o地請o左人喇!!)


7. 舊同事識人係中銀(BOC)做,知道佢o地有個perm剛走o左,所以佢o地應該有需要請perm (不過我send o左CV去呢個舊同事o既朋友度,佢著我跟番正常程序apply,但job ad仲未出!)


總之,雖然我不斷努力, 但最終都未能係March內搵到工, 講真,三月中時真係情緒好低落, 點解想搵一份perm咁難??


不過好彩,而家份contract結果confirm o左去到4月尾先完,所以三月尾時我疊埋心水, 暫時放棄搵工,專心去o左長灘島relax一番!!


Relax完返回現實,日日望住jobsdb都係o個幾份contract或agency contract工, 真係apply都嫌多餘,所以之後我反而有d懶懶閒, 雖然其實快失業,但感覺又無三月時咁stressful!!!


正當一切毫無進展時,上星期,署光忽然出現...有時真係唔到我唔信timing呢樣o野!!


1. 4月10號去完Paul (舊同事)個wedding後, 得知AIA新請o既contractor因為保誠收購o左AIA感到前途不明朗而辭職,我要搵番AIA呢個水泡, 一嚐回頭草滋味似乎一d都唔難!!

2. 忽然收到於中大做o野o既朋友仔facebook留言, 問我send o左自薦email去d direct contact度有無好消息.... (???)!! 噢,原來我呢位朋友仔真係幫我搵到中大Peoplesoft project兩位key man o既direct email contact俾我,只係我MSN 收唔到相關message!!!於是, 朋友仔再send多次d contact俾我, 我就係上星期一send自薦信去呢兩個email!!! 結果驚喜出現, 中大o既peoplesoft project director真係reply番我, 仲schedule o左我上星期三上去同佢見面, 雖然中大仲未正式請人,但是次所謂casual meeting,其實同interview無分別, 而更重要係,我得到一個好positive o既message,就係中大覺得我profile 好match佢地遲d需要請o既職位,director亦似乎好欣賞我夠膽自薦, 仲著我到時有job openings會通知我through正常途徑apply!!! 雖然一日未請我都唔應該咁開心住,但呢個interview真係對我好有鼓舞作用!!YESSSSSSSSSSSSSSS!!! (雖然中大要請應該都係1年contract,但中大喎,番工又近, 又唔慌會太忙, 最緊要係可以繼續做番peoplesoft...都算係dream job呢!!!)


3. 而家間公司上星期四忽然話同我續約!! (???) 但之前明明confirm話唔同我續喎...噢,原來今次係澳洲分公司等人用, 今次extend,我唔再係support 美國,而係support 澳洲!!! 雖然續約都只會係三個月,但咁亦即係話我唔使咁快失業, 就算中大唔請我,我都會多左三個月搵工!!


4. 舊同事係BOC做o既朋友打o黎通知我BOC份job ad出o左,叫我依正常途徑apply!!希望一切順利!!



忽然間咁多好消息,真係自己都唔敢相信, 希望好消息陸續有o黎啦, 最好就係中大快快出ad, 我又順利有offer,咁就真係一天都光晒,暫時結束我o既搵工生涯喇!!


1 則留言:

  1. 你好叻呀! 搵左好多方法去搵工!!! 一定會有好消息.
    [版主回覆04/20/2010 10:06:00]多謝你呀,希望承你貴言啦!!!

    回覆刪除