2010年4月8日 星期四

Boracay之旅 ~ 序

踏入2010年時,我寫過一篇回顧過去,展望將來!, 當中提過:


1. 出年(2010年)係旅行年,planned trip 已經有三個, 但我好想arrange多一個只有我同老公子o既trip,希望唔係得個講字啦!


估唔到呢個願望真係實現了,不過諗番轉頭,今次旅程實在決定得有點衝動...


仲記得農曆年時,老公子被迫要放三日假,但好衰唔衰當佢知道要放假時距離農曆新年只差三個星期,我同老公子去各大旅行社查詢還有空位o既中長線行程都不得要領,結果...


...結果農曆新年去唔成旅行,被挑起旅遊癮o既我倆於是決定Easter去旅行!!!


Research research 再research,最後決定去菲律賓o既長灘島,因為我倆仲好懷念係希臘honeymoon去海灘o既日子,瑞士行程太緊張令honeymoon有點美中不足,於是決定去長灘島呢個有亞洲最美海灘之稱o既地方再續honeymoon o既感覺!!!


可惜...


衝動地訂好機票酒店後,我同老公子卻偏偏失去o左旅行mood!!!特別係我,我為o左快要失業又搵唔到理想perm工作而煩惱o左個幾兩個月,前途都未搞好,又點會有心情去旅行...


總之, 我同老公子出發前都無咩興奮感覺,今次旅行好似變o左為去而去咁...感覺怪怪...


Anyway,而家都去完番o黎喇, 雖然今次旅程無想像中咁抵玩,仲出o左好多意外(大家睇落去就知!!),但我同老公子難得可以放低工作幾日,心情始終都靚番唔少,希望我重返現實後搵工可以順利一點啦!!!


沒有留言:

張貼留言