2010年4月9日 星期五

Boracay之旅 ~ Day1 (20100402)

5日復活節假開始!!!我o地向長灘島出發!!!



朝早11點機,機場好多人,個個都襯難得5日假出埠呢!!



飛機11點起飛, 但我o地十點半仲係度食緊早餐!!



十點八去到閘口,原來菲律賓航空架機delay了...我...開始擔心, 因為我地要趕去馬尼拉轉機呀!!



簡單o既飛機餐, 味道唔多掂...令我好懷念Quatar Airline d 美味又豐富o既飛機餐!!


惡夢開始!!! 飛機1點8/9個字先降落馬尼拉機場, 我o地要catch up 14:30分o既飛機,check-out counter大排長龍, 我心急如焚,不過仲未知驚...


機場見人多開多幾個Counter, 我同老公子於是等左一陣就check-out到, 9秒9跑去坐的士由機場T2去T3, o係的士上我不斷望住手錶,時間一分一秒咁過, 點解T3係咁遠,坐咁耐(約10分鐘車程)仲未到???


終於到T3,又係9秒9衝去check-in,當時見到check-in counter一個人都無已經心知不秒...


"Sorry, you cannot check-in now!!"


當時距離飛機起飛仲有25分鐘,我以為我仲可以趕到班機,於是大大聲同職員理論,解釋話因為前面架機delay,而更重要係,仲有20分鐘呢, 我o地趕得及跑去呀!!!


結果係點,相信唔使多講...


我最終都係唔可以check-in!! 除o左喊,我唔知仲有咩可以做!!!


問Cebu Pacific o既職員點算,開頭佢o地有d事不關己咁,話我miss o左班機係final flight,叫我o地買之後一日機票...


"No way!!!" 喊到成個人不斷抽速o既我心諗!!


咁去Kanebo o既機票有無呀???有,盛惠6XXXphp per head!! 職員見我喊得咁勁,似乎開始心軟,幫我o地問隔離counter飛去Kanebo o既機票仲有無位,老公子就同一時間打去俾保險度問究竟咁樣miss o左班機有無得claim...


至於我,心入面仲係好疑惑,我記得訂機票時飛去Caticlan o既機係好密o架,我訂o既無可能係final flight, 於是再問職員一次,仲有無機位去Caticlan!!!


結果,當然係有啦!!(我到而家都唔明點解佢地不斷話我miss o左係final flight,我唔問o既話可能我o地真係要去Kanebo或者stay一晚!!)!下一班機唔full,不過我o地就要俾多6XXXphp一個人去買下一班機o既機票...


就係咁我同老公子就無o左2k HKD...我好唔甘心, 唔係香港架機delay我都唔會miss o左呢班機!!!!


o係老公子安慰下,我唯有接受現實...錢都俾o左, 下一班機又只係遲左一個鐘多少少,我餘下行程影響不大...至於claim唔claim得番機票錢,唯有番HK先再諗...



入閘原來要坐巴士接駁先上到機!!
喊到雙眼都水汪汪...接下來整日o既心情都壞透...唔通今次旅行都會有好多阻滯??



Cebu Pacific航機極之準時, 而家先知原來遲o左就算職員俾我check-in,其實我都真係趕唔到班機...



戴番副超,睇唔到眼腫腫了!!



今次好似係第一次坐有'羅旋掌'(唔識寫)o既飛機!!




快降落Caticlan了, 見到長灘島呢!!



這便是Caticlan, d山咁似之前research保和島 (去Cebu會去o既小島)o既朱古力山o既??



天空望落去Caticlan已經見到D水好靚喇,仲有好多珊瑚呢!!



落機後我o地o係酒店人員帶領下坐Tricycle由Airport去Caticlan Port!! (要100php呢, 我之前research好似話d tricycle收20php咋喎,咁貴o既??)



上: 我地就係坐呢D船去Boracay喇!!



酒店職員一手就幫我地拎晒D行李!!!右邊係陀槍警察,佢同我地同船o架, 唔通Boracay治安麻麻???



到酒店了,我o地呢兩晚住o既叫Turtle Inn,上網research見好多人讚佢地service好,d職員都好nice!!!




Welcome Drinks!!! Mango Juice & Banana Juice,當時仲未適應Boracay o既濕熱天氣,個人熱辣辣,飲住呢兩杯Shakes覺得特別好味!!!



上: 酒店唔係海灘邊, 我o地又唔係住最高層,所以露台景觀麻麻!!
下: 間房都幾大,4XX HKD一晚算係唔錯呢!!




Settle down 後我o地就行出海灘(2分鐘路程)睇日落!!



時間剛好!!



望一望海灘...嘩!!!!多人成咁o既????仲多人過HK喎...同我想像中呢度水清沙幼人少少完全唔同o既???有點嚇人...(加上今日喊過心情差,總之我對長灘島第一印像麻麻地!)




咸蛋跌落海喇!!!



仲跌得好快添!!印像中希臘日落落得慢好多o架!!!唔通因為長灘島近赤道??





上面D相用左新相機個'日落'mode影,d相好橙色呢,好似誇張左有d失真,其實當時日落個天無咁橙,比較似上圖麥嘜背景!!!





睇完日落沿住灘內o既行人路行去Station 2,諗住搵D Mall!!沿路好多人,有d似MK!! 



見到Regency Hotel, 之前research好多人推介要去食佢個dinner buffet,仲話peak season人多最好6點半前入座!!於是我o地就快手入去試喇!!




結果呢...味道雖然唔差,但我唔會推介!!!因為款少同埋無海鮮,食物都偏向中式,而且個buffet原來少少海鮮都無,真係有d失望!!
下左: 呢個意粉算係比較正,不過都唔算特別!!
下右: 甜品太甜,每件食一角仔都夠...


Anyway,雖然餐buffet只係100HKD多少少一個人,但去旅行仲食中式食物個人覺得實在太浪費,所以我唔推介喇!!


食完飯我o地繼續向D Mall進發!!



海灘邊好多露天餐廳同cafe,仲有唔少菲律賓人唱歌表演添!!!
夜晚佢o地多數都唱經典英文歌,人人都識跟住唱!!至於下午,d music多數rock d, 成日聽到Lady Gaga d歌呢!!



有D酒店好靚!!




金鳳凰酒店,好中國feel!!



終於行到d mall喇!!d mall係一個廣場仔,入面好多舖頭同食店,好熱鬧!!




左: d mall 中間有個小型摩天輪,前面有賣藝者油到自己成身青色扮自由神像,同佢影相要俾錢!!但估唔到我o地遠距離影佢都俾佢喝住,相中佢見我o地影相仲用青色紙皮遮面添!!
右: 有人玩緊攀石!!
 


行完d mall 去埋budget mart買水後我o地就行番酒店喇!!



見到好靚o既沙堆城堡!!



仲見到沙灘對出天空好黑好多星,睇到嘩嘩聲!!不過沙灘上依然好多人!!所以我o地都唔係睇左好耐!!



第一日到長灘島仲末適應到又熱又濕o既天氣,行一轉我同老公子都熱到面油都出晒o黎!!!見到100php一杯Galeto, 即買!!!味道唔錯呢!!



番到酒店露台,用傻瓜機暴星光,都影都唔少呀,如果帶埋我爸部大機o黎影就好啦,一定影到更多!!



望o左一陣星空,發現露台原來有四腳蛇,最後我o地都係乖乖入番房睇下電視算!! (菲律賓d酒店電視有好多台, 除菲國本土電台外,日本,南韓,印度同中國電台都有,呢晚咁o岩有一台做蜘蛛俠,無字幕照睇,哈哈!!)


16 則留言:

  1. Feon, 你老公子有你悉心照顧下, 佢個樣真係越黎越有"福氣"喎!! 第一張相差d唔認得佢呢~ hehe...
    長灘島既日落好靚呀!! 雖然有d阻滯, 但見到咁靚既日落, 心情應該好返晒啦!!
    [SkyBlue回覆04/12/2010 15:59:00]haha,係呀!!仲要早一兩篇先出緊honeymoon,當時我同老公子都仲fit爆,而家忽然post'近照',對比咁強,唔怪得你會唔認得,HAHAHAHA~~~

    回覆刪除
  2. 我聽過菲航係都經常delay架 , 我都有朋友試過轉唔到機呀 , 咁最後claim唔claim得到呀?
    你同你老公子都圓潤左呀 , 不過睇上去好似仲精神d喇~~~
    [SkyBlue回覆04/12/2010 16:01:00]係呀,其實回程佢都delay!!!唉...我覺得我以後都唔會坐菲航囉...一係就預左佢delay 一個鐘,咁就穩陣D!!!
    最後番到HK問保險,佢地話唔保喎,但我照submit個claim,未知結果呀!!
    haha,係呀!!仲要早一兩篇先出緊honeymoon,當時我同老公子都仲fit爆,而家忽然post'近照',對比咁強...HAHAHAHAA!!

    回覆刪除
  3. Regency個buffet真係好唔得 , 我食咗少少嘢都走咗,雖然好平,但真係唔食好過~~
    做咩喊呀, 因為擔心天氣??
    [SkyBlue回覆04/12/2010 16:02:00]係囉...都唔明點解咁多人推介,我入到去真係見到好多中國同香港人o架!!
    haha,曳呀你,罰你睇多次我篇文~~

    回覆刪除
  4. 去得玩就要抱住預到咩問題都要放開d, 放鬆心情先得,我每次都咁同自已講~~間酒店都幾好喎!!
    估唔到個海灘咁多人? 全都是遊客嗎?
    [SkyBlue回覆04/12/2010 16:04:00]好彩我第二日心情都好番喇,如果帶住個壞心情玩埋之後幾日,相信損失係我自己咋!!
    係呀,因為菲律賓都放Easter,所以極多當地人去左長灘島,所以成個島major都係當地人,之後就係外國同韓國遊客,反而大陸同HK遊客都唔算多,最少就係日本人!!

    回覆刪除
  5. hi - finally got settled. don't make yourself too tight. life has something unexpected to challenge .. and is full of fun.
    by the way, once for a biz trip, cathay, i can't catch up the flight .. and they allow me to take their flight in later time wihtout charge. or this is due to the same airline.
     
    [SkyBlue回覆04/12/2010 16:37:00]oh, really?今次經驗後,我覺得我如無必要都唔會再坐菲航,同埋下次book轉機,會好似你所講,book d同一間airline o既可能會好d....

    回覆刪除
  6. 去旅行總有d問題發生, 當吸收多一次人生經驗咯....
    你靚左好多, 精神飽滿又紅粉菲菲呢!!!
    [SkyBlue回覆04/12/2010 16:39:00]係呀,下次plan要轉機o既行程,相信我唔會再夠膽揀兩班機相隔少過2個鐘o既機...
    係???可能係旅行影相塗o左少少烟脂啦!!!HAHAHA~~~不過飽滿左就真o既!!!
    wei,你身體如何呀,見到你留言俾我,好開心呢!!!

    回覆刪除
  7. hello~ 我之前留過言ga la~ 之前我叫"紅豆" 從你o既文字中已經感覺到你當時趕唔切飛機係幾咁心急同幾"mun" 有時旅行遇到d 唔開心事真係會好dup 心 算啦~ 都過o左去...旅行發生o既所有事不論好壞, 你及後望番轉頭會覺得係一個好好o既經驗 下次plan 自由行就plan 得更好!
    不過唔知係咪我部電腦有問題, 有d 圖我睇唔到
    [SkyBlue回覆04/12/2010 16:40:00]"旅行發生o既所有事不論好壞, 你及後望番轉頭會覺得係一個好好o既經驗" <== 好agree!!!
    係??? yahoo blog成日都唔知點解D圖會無左,好煩....我有時一篇重新貼幾次,但都仲係會無端端無左D圖呢....

    回覆刪除
  8. 我同你都一樣丫.. 因為delay 咗, 等行李又等咗好耐, 等的士又等咗好耐, 最後都miss 咗班flight, 你都好d 丫, 可以搭到下一班, 個陣佢地死都話 last flight, 要我地 book 第二日... 好慘... 要係個個機場 stay overnight !!!!!
    我覺得 Regency個buffet 中的即炒意粉好好呀~ 食咗 5, 6 碟!
    [SkyBlue回覆04/12/2010 16:43:00]我出發前都有睇你個blog呢!!不過當時都買左機票...我其實都好醒,已經無寄艙o架喇,而且check-out同打的都其實唔係用左好多時間!!點知始終都係人算不如天算...
    咁你第一晚o既酒店都食虫埋囉???我想知你最後claim唔claim得番保險呢???
    Regency個buffet個炒意粉我都覺係最好味,我地都食左三碟,不過揀多次,我諗我真係會去食第二樣唔會食呢個BUFFET呢!!

    回覆刪除
  9. 嘻.. 好彩你睇咗我個 blog 先.. 不過我都好懶.. 成日都唔 update....
    我地無claim 到保險丫... 因為我地拎咗行李之後, 就一支箭咁衝去搵車搭. 都無拎任何 evidence ... 所以... 算囉...
    當學野.. 以後要預多d 時間~~
     
    [SkyBlue回覆04/14/2010 11:15:00]係呀,真係好彩睇到你個blog呢!!!
    我地而家試緊claim呀,但打去問過其實佢話唔包...但我想試下囉...

    回覆刪除
  10. 唔知點解我之前睇唔到呢段既.....
    你同我一樣呀, 都係catch唔到班機,唔同既係我係catch唔到HK既flight,正如你所講, cebu呢d budget airline好準時,遲一刻都冇錢賠俾人, 我哋仲慘,因為遲咗HK flight,去到已經係夜晚, 因為要轉機,所以好le hei, 同你一樣都係俾咗2k, 算啦,當買個好天氣!!!!
    p.s. 之前都聽過有人趕唔切機內陸機, boracay都真係一個好難去既地方!!!
    [SkyBlue回覆04/14/2010 11:22:00]hehe,唔緊要!!!
    原來你都catch唔到flight呀???我其實之前搵資料都見過有人上唔到機喇,於是自己好醒咁一早決定唔寄艙,咁就可以慳番D時間轉機,點知...唉...人算不如天算呀!!!
    不過正如你話齋,都已成事實,唯有當買個教訓同經驗,下次醒目D...

    回覆刪除
  11. 你頂帽好靚呀
    [SkyBlue回覆04/19/2010 10:25:00]yeah,多謝呀,其實我都幾鍾意戴帽o架,屋企幾頂帽入面最鍾意呢頂,冬天夏天戴都OK, HEHE~~

    回覆刪除
  12. 我honeymoon 係去呢度架 , 見到你d相 , 我好懷念當地嘅一點一滴呀....個度個沙灘真係好靚好靚....
    [SkyBlue回覆04/22/2010 11:02:00]係呀,o個度個沙灘真係好靚呀!!!做咩呢排唔見你寫blog o既???haha,嫁o左好忙哩???希望你有時間就寫番blog啦!!!hehehe!!

    回覆刪除
  13. 嘩個日落好靚好似幅畫咁呀!
    [SkyBlue回覆04/29/2010 20:06:00]係呀,真係好靚呢!!!

    回覆刪除
  14. Hi, 都係我 (多事之人), 我都係於幾年前去了長灘島, 但之前係宿霧先住一晚, 第二日才轉機去長灘島, 住了7日, 再返宿霧住上2晚, 這樣做是怕趕不上轉機, 因機 delay而趕不上下一班機,  事實上是不會關航空公司的事.  如時間許可, 應保障自己是比較好.   事實上,宿霧 亦有十分多大型商場, 我在內買了一對沙灘拖鞋(有牌子), 都是HK$6x.00, 十分平, 其他買的及吃的亦很平.  都是那句, 自由行(旅行)是 enjoy, 享受過程, 感受身邊的人, 境物及事, 平日工作已是趕頭趕命, 趕返工, 而去旅行亦要驚嚇, 驚險, 何必... , 命都短 D.   好好享受人生吧.                Patricia  
    [SkyBlue回覆05/03/2010 09:24:00]haha~~~多謝你指點呀,但我無你咁lucky有咁多日假嘛,所以唯有揀public holiday去,peak係peak d,但都無法子啦...如果我可以似你有咁多日假, 我諗我都唔會趕成咁....haha

    回覆刪除
  15. 我前3年去都係同你有差不多既經驗, cebu pacific真係比佢地激死, 係香港去又 delay, 趕頭趕名咁, 不過我好你少少, 我上到班機, 因為接駁機又 delay 左 (我地梗係唔知 delay 左 la) , 到我地趕到去T3, 果個check in 女仔又係到慢 .. 慢條斯理咁, 又同佢隔離果條友係咁講笑, 唔係講笑, 我當時心情已經緊張到爆, 我真係開始發火, 我一發火真係理你邊位, 丙到果條友七彩, 最後check 完 in 先知原來班機 delay 左. anyway, 長灘真係好令人懷念既地方!    
    [SkyBlue回覆05/03/2010 09:28:00]係呀,cebu pacific d人見到我喊開頭都好似無反應咁o架,好衰!!!!雖然我個trip多多意料之外,但同你一樣,我都幾agree佢係一個好靚好好玩o既地方!!!

    回覆刪除
  16. Miracle Nail Art 水晶甲、樹脂甲設計2010年5月1日 晚上9:18

    我都準備緊六月去啊,會住你影果間酒店,Boracay Mandarin Island hotel,係埋好靚ga,只住兩晚咋然後會過去station 1果邊間Nami Nami再住多三晚。 多謝你的分享,等我做定功課先。
    [SkyBlue回覆05/03/2010 09:26:00]嘩, 兩間酒店都幾靚咁呢, 祝你有個開心旅程呀!!!!!yeah!!

    回覆刪除