2012年4月16日 星期一

第四十八周 (13/4 - 19/4): 乖豬識叫媽媽了!

今個星期初天氣超熱, 我同乖豬係屋企開住風扇都出晒汗, 但又唔想只係4月就成日開冷氣, 所以係屋企都幾辛苦, 最麻煩係要成日抹乖豬D汗, 怕佢俾D汗搞到出疹...(其實已經出左D熱痱...)!!!!

唔知同天氣熱係咪有關, 乖豬今個星期成日都唔肯食粥, 份量仲要只係平時一半, 但佢擰晒頭唔肯食都真係無符...只要佢唔好將之前肥番o個少少都減埋我都無咩所謂!!! 另外一個懷疑令佢唔食粥o既原因, 就係乖豬越大越貪玩, 所以成日心散!! 試過兩次乖豬最愛o既grandpa一入門口佢就唔食粥, 一味只係要grandpa抱, 又試過有次去99度, 99 o係佢食粥中途俾o左個新玩具乖豬, 咁乖豬就掛住玩唔肯食粥...似乎佢真係無以前咁為食喇, 開始鍾意玩多過食o野呢!!!!

發展方面, 終於超清楚咁叫'Mama'喇, 唔再好似之前咁'MAMAMA'當唱歌, 而係清楚到只會叫兩下'MAMA', 就咁叫佢'叫聲我', 或者人o地指住我'叫聲佢', 佢都識得'MAMA'咁叫, 證明佢知道'MAMA'係我, 而唔係模仿'MAMA'呢個發音呢!!!


另外, 乖豬仲學識埋up頭擰頭表達自己喇!!!其實乲前佢一直都識擰頭拒絕人o架喇, 但up頭就只係好間唔中先做, 仲要做o既時候可能只係模仿我, 而唔係真係明'UP頭'係咩意思, 但今個星期,  問佢o野時佢開始識UP頭, 練習左一兩日, UP頭擰頭o既表達都幾清楚, 對於我呢個媽咪實在方便o左好多呀, 因為溝通變得容易, 只要問得簡單明白D, 同每個問題問多幾次, 睇下乖豬o既答案係咪consistant咁就得!! 唯一難處就係, 佢越o黎越識利用擰頭拒絕人, 但我又唔可以次次都咁順佢意嘛, 怕令佢以為'佢唔鍾意'就等於'可以唔做', 但又唔可以'假民主'喎, 真係要學下點樣平衡到呢兩點喇!!!!

最後, 今個星期天氣熱, 開始正式逗乖豬痾殊殊幫佢戒片!!! 其實乖豬仲好細, 我開頭都無乜信心, 但我媽成日話我一歲就戒片, 咁乖豬仲有一個月就一歲, 我都唔期望佢可以一個月就戒到, 不過既然我細個得, 而家天氣熱唔怕成日除佢褲仔片仔, 試下又何妨!!! 

頭幾日只係佢訓醒先逗, 當時乖豬比較反抗, 特別係第一日, 因為佢以前一向以為坐potty = 去ng ng, 所以第一日一放佢落potty佢又唔係要便便就會喊, 我就唯有不斷叫佢'痾殊殊', 去多幾次, 一見佢真係去到vee vee就讚, 如是者兩三日後, 見佢好似知咩係'痾殊殊', 我就開始隔半個鐘或九個字逗佢去, 不過乖豬著片好唔定, 成日走左去, 次次逗完我都好似同佢打完交咁, 好攰!!!不過後尾乖豬學識埋UP頭擰頭, 而家我逗佢去前會問佢'抱你痾殊殊好唔好?', 佢UP頭我就逗, 擰頭我就會問多佢幾次, 如果真係擰頭, 咁就唔逗!!! 好彩, 乖豬都唔係次次擰頭o既, 所以而家逗得無咁密, 只要問得密D就OK!! 希望乖豬真係可以好似我細個咁, 1歲戒到片啦!!

精選相:







飲蔘蜜 (加冰糖唔係加蜜糖) 飲到變樣!



而家成日笑到好醜樣!!


o靚模





曬到變苦瓜乾樣!


扭計要爸爸抱




食鏡


鍚鍚


而家D笑容有時好'邪惡'咁!!!


沒有留言:

張貼留言