2012年4月9日 星期一

懸案

屋企發生懸案...

尋日當我想開個新垃圾袋放落垃圾筒 (其實係水筒, 唔抹地時當垃圾筒用) 時, 嚇然發現垃圾筒唔見o左!!!!

我: "老公, 個垃圾筒呢? "
老公: "廚房無咩, 有無睇清楚呀?"
我: "咁大個筒收得去邊喎, 唔見呀!! 你尋日抹完地放o左去邊呀?"

老公子於是行晒全屋去搵, 但...都係唔見喎!!!!

咁大個筒可以去得邊呢?? 除o左係俾"人"掉左出垃圾房, 我真係諗唔到仲有咩可能呀!!!!!!

問老公子記唔記得自己抹完地放o左個筒去邊, 佢只係記得自己有倒D污漕水落toilet, 之後就諗唔起佢點處置個垃圾筒....而我呢段時間亦都無留意過個垃圾筒呀, 呢兩日掉垃圾出垃圾房o既都係老公, 問佢係咪連埋個筒掉o左佢又話應該無可能!!!!

....其實...我老公成日都會顧住諗o野而唔知周邊發生緊乜事o架啦, 佢'auto'咁抹完地掉埋個垃圾筒都唔奇呀, 可惜佢真係好似斷片咁諗唔起...

呢件懸案就係咁, 要一直'懸'落去, 睇怕都無乜可能知道真正答案喇...

1 則留言:

  1. 連埋個筒掉o左<---呢個可能性極高!!因我都差D試過!!haha..
    [版主回覆08/15/2012 16:35:00]^.^|||

    回覆刪除