2012年4月23日 星期一

SK II 科研超淨斑精華: 試用快兩周了!

試o左SK II 隻淨斑精華快兩個星期喇!!!

IMG_3409_2 VS 
IMG_0608_Close_Up
24-4-12                                                                           19-4-12


um...睇相, 今個星期d斑斑好似同上次差唔多咋喎~!!

雖然d斑仲係度 (haha, 我當然無妄想d斑真係會完全唔見o左啦!!!), 但用o左隻精華後, 我d皮膚keep住飽滿同有水份!!! 點講好呢, 其實我膚質一向都尚算OK, 不過年紀漸長, 仲生埋乖豬, 掛住湊女唔好話要花時間去保養, 連出街著靚少少o既時間都無, 再加上長期缺乏足夠睡眠, 眼部位置真係變得越o黎越似大熊貓, 總之一個'殘'字都形容晒!!! 而家, 塊面多o左水份又飽滿o左, 個樣望落都好似精神d, 有光澤d, 出街唔化妝都無咁'嚇人'呢!!!


早兩日難得同老公子二人世界, 全素顏影相都唔覺我係'黃面婆'吧?? 相入面我真係連唇膏都無搽o架, 塊面望落都有少少'白裡透紅'feel吧??


唔知試多幾日效果又如何呢? 乖豬, 你近排鍚媽咪面面時有無覺得滑o左呀??  

1 則留言:

  1. 你本身都唔係好多斑啫~ 我之前真係好多雀斑, 試過去美容院做彩光, 真係退左好多呀! 雖然未至於完全冇晒...但效果都幾明顯呢~
    [版主回覆04/25/2012 19:27:39]但使唔使keep住做o架??過一排會唔會出番?

    回覆刪除