2012年4月21日 星期六

遊旺角

乖豬出世後 ...應該話自大肚時開始, 出旺角已經變得唔容易, 今日我同老公子自乖豬出世後第四次 二人世界, 於是就去o左旺角行下!!!


去o左名寶石餐廳食lunch, 都幾貴, 但大件頭味道又OK!




肉眼扒, 薯菜份量少左D~


羊架有四件咁多, 正!!



食完o野去行街, 原來花園街變得闊落o左好多, 百老滙街原來有好多街頭文化節目, 仲留意到MK d女仔而家興著乜 (個人覺得著得好古怪...)!! 另外, o係出口店睇見淘寶想買件衫, 標價HKD259, 但淘寶只係RMB68, 原本都唔諗住淘, 而家睇見真係唔抵得, 原來HK通脹真係好勁, 睇o黎我都係繼續淘寶買衫算喇!!!


去o左食雞排, 我由大肚時已經成日叫老公要買俾我食, 結果而家先第一次食!!!


味道普通咋, 硬係覺得係台北士林夜巿食o既好味好多!!!

本來我同老公子都諗住買下衫, 但原來而家D有牌子o既衫褲真係郁D都要4-5百先買到, 真係誇, 所以我同老公子行足成日都買唔到衫...


行書局買o左呢本書, 老公子鍾意食飯, 呢本咁多款好似好吸引, 希望以後煮粉食唔使次次都係米粉烏冬啦...HAHA!!







1 則留言:

  1. 係.... 我都只會在淘寶買衫ONLY
    [版主回覆08/15/2012 16:18:49]而家無左淘點充值, 我都暫時無再淘喇~

    回覆刪除