2012年4月13日 星期五

第四十七周 (6/4 - 12/4): 乖豬好百厭~

越大真係越百厭, 而家乖豬D笑容完全可以用'百厭'o既形容, 玩開o既話真係笑到傻咁, 又成日自己發明D新玩意, 好似用個頭hum落playmat, 成個身大力挨後撞BB車/highchair/sofa椅背, 甚至成個人向後跌落床玩彈彈彈, 真係又好笑但又覺得無佢咁好氣, HAHA~~








由於睇'my baby can read' o既第一隻碟都睇左個幾月, 貪得意轉第二隻, 乖豬睇到唔同左又有D新歌仔, 好似好有興趣咁, 特別係唱新歌, 一聽到我唱番D歌就好開心!! 同佢睇書仔指住D動物講動物名又係好似好有興趣咁, 希望佢唔係純綷想拎本書O黎玩而係真係對睇書有興趣啦!!! 另外, 今個星期又開左Disney之前俾o既一隻碟佢聽, 一唱到'no'字我就擰頭, 佢睇見我檸又跟住擰, 好得意!! 講開擰頭, 乖豬完全明白'擰頭'o既用處, 成日心散唔想食粥或唔想某D O野時就擰頭拒絕人!!

食o野方面, 試過有一晚一啖奶都唔食, 可能同佢呢排越o黎越夜訓傍晚o個覺, 成日訓到近8點先起身食粥, 搞到9點幾食奶時食唔落有關, 其實我都覺得乖豬呢一覺越o黎越難搞,  成日tum成個鐘搞到6點半至7點先訓著, 真係好麻煩, 但唔俾佢 訓又怕佢要由2點幾捱到夜晚9點幾10點會太攰, 都唔知點好...唯一好彩少少係佢雖然咁遲起身, 但10點半前多數都訓得著, 但我都係想佢好似之前咁10點訓好D!!

最後今個星期開始試下俾支牙刷仔俾佢學我刷牙, 其實都唔expect佢識, 只係想佢朝朝望到我刷牙, 會知知地佢都要刷, 第一日佢幾有興趣, 仲當佢係梳咁拎o黎梳頭, 不過第二日俾佢已經開始無興趣, 拎上手一陣就掉...

11/4: 今日約o左一一哥去海濱公園!!! 今日天氣真係一流呀, 藍天白雲猛太陽, 影相勁靚呀, 不過就真係熱o左少少, 再遲D盛夏時就真係熱到帶唔到去公園~








做乜一樣樣o既?


呢張capture得好靚呀, 我好鍾意呢!!!


呢張乖豬笑得好甜呀, 不過影得我肥左D...(雖然事實都係肥...)


發惡!!






乖豬似乎幾鍾意打千秋呀, 佢打緊時問佢抱唔抱, 佢擰晒頭呢!!!






其他精選相:









1 則留言:

  1. my baby can read 係咪好悶架? 暫時我都係無俾佢睇電視任何野呀......

    回覆刪除