2006年10月28日 星期六

大日子1~萬聖節生日會

大姐會又搞生日派對,今次到小妹同Jenny一齊成為主角!!!

朝早同家人出跑馬地拜山,飲完茶後去o左shopping,買o左對鞋,仲即刻著住去會我班姊妹添!!!

兩點半準時到達灣仔,哦~,原來係去唱K呀,佢o地真貼心,知我上星期同同事唱得無癮,今日再唱番夠本!!!!我o地由三點唱到七點,好耐無同佢o地唱K喇,唱番舊時d快歌時大叫大笑真係開心!!!

唱完K去中環食西餐,好味!!飯後甜品係一個萬聖節蛋榚,有南瓜、斧頭、蜘蛛、骷髏頭等裝飾,好得意呢!!!最後當然係禮物出場啦,我係一對好閃o既皇冠耳環,而Jenny就係皇冠手鏈,好靚呀,我仲節刻帶住唔捨得除,真係好鍾意份禮物呀,多謝各位大姐!!

之後去蘭桂坊,雖然仲有好幾日先到萬聖節,但今日已經好多靚鬼嘩鬼出沒,好有氣氛呢!!!

正當我o地一行六人諗緊去唔去飲o野時,比蒂忽然暈倒呀,面無血色,成個人無力,嚇死我o地呀,連週圍都有唔少熱心巿民問我o地使唔使call 白車添呀!!!後尾我o地扶o左佢入杏花樓坐,由於我都係第一次遇到有朋友係自己面前暈低,當時真係呆o左唔識反應,手足無措,好彩老細反應勁快又熱心,俾o左杯姜水俾比蒂飲,坐o左陣後比蒂嘴唇終於有番d血色,大家都鬆口氣!!!

雖然去到蘭桂坊乜都無玩相又無影係有d可惜,但唔緊要啦,總有機會再去過o既!!


1 則留言:

  1. 嘩!! 6個都係靚女呢!! 我30號都去咗唱K, 差唔多半年冇唱lu!

    回覆刪除