2006年10月29日 星期日

見鬼!!!Honey唔認得我呀!!

話說我電完髮後今日先第一次見我honey,我o地約o左下午出旺角行波鞋街,honey先係總站上車,之後我就係另一個站上車會honey!!

我上到上層喇,係我前面有個中年男人,佢本來想坐我honey霸俾我個位,咁好正常地我honey緊係話有人坐唔好意思啦!!!咁我跟住就行到honey身邊,想坐落個位度,點知honey對住我講"唔好意思,個位有人!",我呆o左一秒,然後用手打我honey個頭話"你傻o左呀!!!????"!!!!!

原來Honey完全認唔到我呀,佢話我個新髮型令我即刻老o左幾年,認唔到呀...激死我呀!!!!之後行街,honey都一直提住唔多鍾意我呢個新Look...真係慘!!!

行完波鞋街行瓊華,個商場安排o左好幾隻鬼搞氣氛,其中有一隻特別得人驚...(我好細膽的,特別怕o個d核突面具!),於是行成個商場我都提心吊膽,其中有隻僵屍嚇我,我即刻'lei'埋係我Honey背面,另一個工作人員之後向我遞上一個南瓜兜,原來入面裝滿萬樂珠,"tricks or treats",哈哈,嚇一嚇後原來有糖食!!!你o地話啦,我細膽成咁點去哈佬喂喎!


7 則留言:

  1. 似乎同你去哈佬喂應該會幾好玩...hahahah

    回覆刪除
  2. 我諗你睇見我d反應會Happy d囉 ,我就覺得貼錢買難受...所以到而家都未去過呀!!

    回覆刪除
  3. 我之前電頭髮既時候,我男友都係咁講呀,話我老左幾年呢,仲叫我唔好再有下次呢﹗

    回覆刪除
  4. 似乎男友們對自己女友髮型上o既轉變都比較保守呢,哈哈!!!

    回覆刪除
  5. 女仔都係直髮靚啲, 曲髮的話要電得好好先掂!!

    回覆刪除
  6. 我阿bee又讚我個新曲髮喎! 我整個頭時都千叮萬囑叫個stylist整young look d的曲髮,不過我都認為唔易,曲髮大多都會成熟d。我地都仲青春,成熟d又怕咩呢! 其實你個新look都幾靚呀,得閒轉下形象呀!

    回覆刪除
  7. 我前面o的陰係曲頭髮的 (teenage 之後就開始變曲了, childhood 時我係直頭髮的), 所以我反而會去電負離子直髮, 因為我頭髮太多, 又乾旱, 好似鬆毛狗咁, 梳完好似冇梳. 幸好近日我頭髮又開始改善了, 冇咁鬆, 上次的髮型師介紹了不錯的東西給我.

    回覆刪除