2006年10月20日 星期五

Lunch K

今日同同事LunchK呀,一行十二人好似好熱鬧,開頭我仲同另一位同事怕每人只可以唱得一兩首歌,點知...

點知d同事唔點歌呀,我唱了三首後都無人點,結果我又要自己點,而我點o既其實已經唔係最新o既歌喇,但同事們都唔識...(無理由差幾年可以有咁大代溝o架~!!!!!!)...結果一個鐘內除o左我同另外兩位女同事同一位男同事外,其他人全部未開過金口...為免dead air我唯有首首都唱,唱足成個鐘咁滯...雖然自己差唔多半年無唱K,的確過足K癮,但同事們都唔唱,搞到我好唔好意思哩~...

睇怕今次唱完後我有排都唔會再同同事唱喇...

P.S.走時係街見到個靚仔,睇睇o下覺得佢有d似我中學一位做o左記者o既師弟呢!!!而佢都有望到我,唔知有係咪只係人有相似呢!?


4 則留言:

  1. 係咪你d同事怕醜呢? haha..我同d 同事唱k大家完全無顧忌, 點爆歌架!

    回覆刪除
  2. 我都估唔到d同事咁內儉呢...今次聽聞係佢o地第一次lunch K呀,睇怕係最後一次too...haha...

    回覆刪除
  3. 你見到果個係咪胡威俊 ah?

    回覆刪除
  4. 感覺上有d似係佢呀,但我其實都好一排無見到佢係電視出現,所以唔多肯定,就算唔係佢,我尋日見到呢名靚仔o既feel都幾似你所講o個個師弟呢!!!

    回覆刪除