2006年10月4日 星期三

係我蠢,定係我對自己要求高!?

呢兩日都係度寫program,一d好小好小o既bugs,我用o左勁耐都搞唔掂,結果要請教同事,同事望一望就solve o左...令我覺得自己好蠢呢...成日想知自己表現如何,究竟同事們覺得我呢個o靚妹幫唔幫得手,學o野快唔快呢...????

P.S. 呢兩日雙眼無離開過個電腦Mon...我feel到我快盲喇!!


4 則留言:

  1. 我都試過咁"發雞盲" 對住個program成粒幾鐘都發現唔到"真撞鬼"

    回覆刪除
  2. 可能只係你未上手呢,有多事做野係講experience, 而experience係要累積gei,唔駛太擔心。只要俾d同事見到你有heart去學,已經好好架喇﹗(只係我少少的經驗,你知啦,我地每年都要教d新人ma) 唔好對電腦太耐唔休息呀,有時好傷架﹗有時行去飲下水,都係一個幾好的休息機會。

    回覆刪除
  3. 希望隨住經驗o既增加,我o既自信亦增加啦...因為而家自信麻麻,甚至好想快d過probation...因為硬係好驚公司同同事唔需要我...

    回覆刪除
  4. 唔好咁心急啦, 要時間慢慢上手呢。

    回覆刪除