2006年10月18日 星期三

榴槤

今日同同事又打羽毛球,之後一齊去食晚飯,本來佢o地諗住去一間出名好味o既食,點知佢o地好耐無去過,裝修之後唔認得,食完出到o黎先發現過兩個舖位先係,下次一定要再試!!!

食完飯之後食糖水,本來提議食糖水位女同事同我一樣唔食榴槤,點知其他幾位同事都食,所以去o左一間出名食榴槤o既糖水店,一入到去我同呢位女同事都要用手襟住個鼻,實在太難聞喇!!之後坐我o地後面o既一枱仲要食埋煙,兩種味加埋一齊實在太嘔心!!之後我d同事又講食榴槤幾滋味,再講埋大樹菠蘿,嘩,聽到我同女同事縐晒眉呢!!

同事仲用手機影低我同女同事用紙巾襟住個鼻o既可憐相,好搞笑,遲d補貼俾大家睇!

P.S. 講開好耐無唱K,所以諗住星期五唱番個LUNCH K,太好喇,我'渴'o左唱K好耐,期待!


5 則留言:

  1. 我今晚去左發記食甜品, 一入到去一大陣榴槤味, 好臭呀!

    回覆刪除
  2. Baby, 我去的正是發記呀!!!!的確好臭,哈哈!!

    回覆刪除
  3. 真橋,不過我估你去cwb的發記,而我就是mk的,對嗎? anyway,都係一樣的臭,哈!

    回覆刪除
  4. 我對榴槤不是太抗拒, 又不是超喜歡. 有機會都想去食下你果間.

    回覆刪除
  5. 其實勉為其難我都敢試少少,一小口都OK,但求試o下個味...但無人迫我當然唔會主動食啦,哈哈!!!我BF聽完我講都話想去試呢間o野d榴槤甜品喎!!

    回覆刪除