2006年10月7日 星期六

同陽光玩遊戲

大家可能都留意到近呢幾星期我成日投訴無節目,今日我終於唔使悶悶咁困係屋企,仲好happy咁同太陽玩o左一個下午添!!!

我同Honey差唔多一點出發,去蔡潤記食o左碗靚麵後就去租單車,我同honey都記得上次租只係三十蚊,今次竟然要四十蚊,去大圍交車仲要五十蚊添,雖則都acceptable,但下次似乎要搵o下第二間會唔會平d!!!

由於最後選擇係大埔交車,所以我o地決定今次唔踩吐露港,改去大尾篤!!其實今次係我o地第一次踩大尾篤呢條路線,以前聽聞要踩出馬路,屋企人怕危險所以唔俾去,今日踩,原來已經有條靚靚單車徑(我似乎太後知後覺...),由大埔墟到船灣淡水湖水壩大約要一個鐘,都唔係太支力!!!

去到水壩,見到勁多一家大細係度放風箏,超級熱鬧,令我都覺得好有郊遊mood!!!我同honey坐係壩上休息,影o左少少相,包括八仙嶺,淡水湖同吐露港,仲有今日無休息o既太陽伯伯!!由於今日有風,坐係壩上真係好舒服,不知不覺就下午四點幾,回程前買o左杯富豪軟雪榚,好耐無食過喇,yummy!!

番到大埔差唔多六點,同太陽玩足成個下午都幾驚自己變o左黑人,但好彩,今日天空有陣煙霞擋一擋,膊頭上o既吊帶印好淺,似乎唔係曬得太黑呢!!Anyway,曬黑都抵,同陽光玩遊戲真係成個人都開朗番晒,咩都無所謂了!!


臨番屋企前收到個神秘SMS: 'Hope u happy everyday ar!', 印象中我上星期都收到同一個電話o既miss call,但我無add 對方Number去我手提,所以唔知對方係乜水呢...honey幫我打去探聽,係個女聲接電話!!!(honey似乎鬆了口氣,哈!)


你究竟係邊個呀?點解我回SMS問你係邊個你唔覆我o既?快d話我知你係邊個啦,唔好搞到我心癢癢!!!


7 則留言:

  1. 係咪send錯呀..haha

    回覆刪除
  2. 我係yahoo search個手機number,俾我搵到呢個神秘人o既blog喇,哈哈,原來係舊同事呀,但我手機之前明明add o左佢電話o架,唔知點解俾自己delete o左喎,哈哈!!!

    回覆刪除
  3. 等我搵日都試下你提供的新路線先﹗好似幾好玩呢﹗

    回覆刪除
  4. 我都想試下,好耐都冇踩單車喇!

    回覆刪除
  5. 你o地入到o黎大埔call 我啦,我教你o地點去!!!!!! 嘻,我今個星期尾可能都會再踩單車呢!!!

    回覆刪除
  6. 不如搵日一齊去踩呀﹗

    回覆刪除
  7. 照片拍得不錯啊, 臉上的笑容好有陽光氣息.

    回覆刪除