2006年10月13日 星期五

睡眠同運動都好重要!

前晚唔夠訓,尋日係公司呆呆滯滯,乜都做唔到,所以尋晚十一點就訓o左,今日精精神神番工,清o左幾份'功課',yeah!

放工同同事打羽毛球,由於有d同事要留係公司stand by,所以唔係太多人打,打兩個鐘原來真係幾支力...當然,我唔識追波打所以已經係打得最舒服o個個,呵呵!!!

聽晚約o左friend踩單車呀,似乎呢兩星期我都做好多運動呢,好o野!


4 則留言:

  1. 似乎你公司同事都幾啱 key wor, 放工後可以一起外出.

    回覆刪除
  2. <私人回應> 我公司的架構複雜, 因為我公司專請 subcontractor, 將我o地 outsource 出去, 要 station o係 client 公司上班, 所以我都未上過我公司, 即使知道有幾位 subcontractor 同事一樣去了同一個 client 公司上班, 由始至終, 都覺得跟 "同事" 關係尷尬! 而我 project 係幫一間好大o既 investment bank 做, 我上司就係呢間銀行o既 director contractor, 我幫佢手做o野, 因為受聘形式不同, 所以我代表我僱主公司, 來幫銀行做 project, 只係 subcontractor 身份, 有時因為身份問題, 帶來工作上好多不便, 例如銀行為了保護內部機密資料唔會漏口風, 我就一直都用唔到 Internet access / email access, 更加冇 telephone line. 不過冇 telephone line 都冇問題, 反正我只係幫上司手, 甚少接電話. 只係冇 Internet access, lunch hour 食完飯想 check email 同朋友 chat 下發洩下緊張情緒, 都冇辦法! 有時因為呢種工作環境有不穩定的因素存在, 我都心郁郁想轉工, 希望有個更好o既工作環境, 不過老實說, 公司福利好好 (其實我知道作為 subcontractor, 一定有被僱主削減部份收入和福利, 但係朋友都話我執到寶要好好珍惜. 我本來有另一間公司 offer, 今個星期又再次有另一間公司 (似乎是 IBM 的 partner 之類) 想 interview 我, 不過我講明 I am happily employed, 希望對方明白, 我 approve 了對方的 resume request, 其實想對方考慮清楚, 我在 happily employed 4 個月內唔 available 的情況下, 對方是否願意約見. 其實我已經冇 intention 要立即 quit 我份工, 而係對方如果 4 個月內搵唔到合適人選而我現在公司又突然唔要我, 4 個月後可能有機會合作, 因為我這類職位, 有o的公司搵半年都搵唔到合適人選, 所以都係隨緣...... (之前講o既 happily employeed 其實唔係 100% 正確, 不過我上司太好, 所以我唔好意思唔花多o的時間觀察才再作打算, 於是我決定要做完為期 4 個月 project, 明年 1 月左右再決定走唔走, 或者到時 client 唔需要我, 我僱主搵唔到其他 project 俾我, 我一樣要走呢).

    回覆刪除
  3. OK o架,雖然未至於太熟落,但間中都會傾o下計,都幾易相處呢,當然,如果真係可以識到朋友就仲好啦!

    回覆刪除
  4. haha..我都做左好多運動

    回覆刪除