2006年10月6日 星期五

掃興

中秋節快樂!!!今日放四點,不過對我o黎講作用唔大,因為早放我都無地方去,所以要先番屋企,再坐半個鐘又出動去沙田美心同親友做節食晚飯!!!今餐好豐富,我仲用我部大mon手機播放我的小時候片段 (我爸轉o左d盒帶落DVD,我再轉入手機,之後可以share俾大家睇,嘻!)俾舅父舅母們睇,大家都好開心!!!

九點幾番到屋企,大約十點半再出動,同Honey行公園!!!我同honey都忽然諗番起大家至少好幾年無行過公園喇,好懷念剛開始時行公園談心的日子...而家無呢支歌仔唱喇,哈哈!!!係公園賞月唔夠一個鐘,外星人急call,honey應對不妥,結果我o地被迫離開靚靚o既海濱公園...眼訓o既我被迫點幾鐘先番到屋企,本來咳緊o既我真係病多幾錢重...

所以今晚我同honey都係由好好mood變成無晒mood,多多少少都有點掃興...!!

窗外中秋夜景,燈火閃閃,好熱鬧!!!但比起七、八年前,燈火已經少了幾倍呢!!(影了夜景,但卻忘記為今晚的主角月亮姐姐拍照,失策!)


沒有留言:

張貼留言