2006年10月31日 星期二

神神秘秘

放完假番工喇,無乜心機做o野呢!!!今日同事們第一次見我個新型像,佢o地猛話我係新同事囉...哈哈...不過呢個新look似乎都OK,至少除honey外,普遍都係讚呢!!

夜晚,honey話佢決定了星期五的節目喇喎,我以為自己估到,但聽聽o下又唔多似我估o個樣,神神秘秘咁,搞到我好期待,希望唔會失望啦!!!!嘻!!!


5 則留言:

  1. Happy birthday ar, Feon!   星期五玩得開開心心喇!

    回覆刪除
  2. 多謝呀!!!!呢幾日我要狂歡呀,狂歡完再係blog同大家分享我點過呢個大日子!!!

    回覆刪除