2006年10月26日 星期四

肉赤

兩餐午飯, 一餐寧波一餐潮州,前者$160,後者$81 (連的士錢), 肉赤!!!

今日公司好靜,坐我對面的同事番了鄉下,所以我午飯後係度發呆無人理(其實我有o野做,但控制唔到自己係度發白日夢!),好想快d放工!!

Tea time食o左美味o既Doughnut,食o左5x(1/4)咁多件,好'漏'呀!!!

今晚換o左個新look,個師傅幾好人o架,我記得之前佢都有幫我電過髮,佢發現我d頭髮俾人剪到極短,佢話佢大約估到係邊個係'兇手',聽佢語氣,似乎佢都唔太滿意呢位'兇手'o既剪髮技巧呢!!

電o左兩個半鐘終於搞掂,我都幾滿意呢個公仔麵頭,睇落比直髮大個女d,下個月影畢業相唔使同前年一樣係直頭髮喇!!!!


4 則留言:

  1. 看上去成熟了呢!!

    回覆刪除
  2. 係呀,的確成熟o左呢,連個師傅都係咁講呢!!其實之前我都試過曲髮,但好似今次曲成咁就第一次,自己都幾滿意呢!!

    回覆刪除
  3. 剪髮技巧真係好重要, 剪得好的話, hair style 都 last 耐o的, 易打理o的. 其實你o係邊區剪? 我想下次轉 hair stylist 電負離子呢, 有冇好介紹? (唔方便的話, 可以寫 private message 去我 guestbook, thank you!)  好重要的一點就係 hair stylist 的剪髮技術, 因為我頭髮好多人都話難剪, so far 只有一個 hair stylist 剪得好, 可惜佢搬o左, 我幫襯了一次就再搵唔番佢 lu! 所以而家轉完又轉, 希望終有一天搵到個啱心水o既 hair stylist.

    回覆刪除