2008年1月1日 星期二

睇場4: 煌府&朗豪酒店

今日行程: 旺角道煌府(睇場 + 午飯) => 朗豪酒店


Honey大前日整親腳,行都行唔到,估唔到佢隻腳好得咁快,今日已經可以免強唔用手扙喇,加上屋企有車,所以照出去睇場!!!


旺角道煌府: 前日honey媽已經睇o左場,仲大讚添,今日帶我媽去睇,諗住一向有taste o既佢一話OK就即confirm,點知...點知我媽一睇就唔鍾意喇,話太娘太俗...嗚...而且今日我o地飲埋茶,味道亦麻麻...之後我媽不斷叫我o地睇d酒店,噢,即係唔使諗啦,唉...又要由頭再搵過場,而且我o地仲俾o左錢添,唉...好肉痛,好徬徨...


於是我o地walk-in去附近o既朗豪酒店睇場!!!由於無booking,sales都差d唔理我o地,好彩最後都有位sales肯帶我o地睇!!


朗豪酒店八樓上海廳: 我o地先去八樓,不過個廳太長太窄,仲要麻雀台同新娘房都同主場分開好遠,麻麻o地!


朗豪酒店四十二樓星願亭: 嘩,靚到'dum'一聲,之前上forum都見到好多人大讚,估唔到真係靚成咁!!!點靚?相信大家都知旺角最高係朗豪,試相像身處42樓o既呢度由落地玻璃望出九龍有幾震憾,總之就係好靚啦!!!而且個新娘房又有,又有一個pre-function area可以for見證或麻雀房,總之設備一應俱全,掂!!!!不過,就係太掂喇,個場實在太太太太貴,最少要成十六萬五先包到場,我同honey大約得十數圍咋,過萬蚊一圍實在afford唔起,真係得個恨字...唔知將來我有無朋友會o係o個度擺呢,雖然自己唔得,但都真係好想試試o係呢度飲宴o既滋味!!!


睇o黎o黎緊呢個星期六日,我o地要將目標改去酒店或會所喇,加油!!!


P.S.送honey去睇跌打,佢竟然跑了幾步,明明早幾日仲係行都行唔到o架,又會好得咁快o既?


沒有留言:

張貼留言