2008年1月15日 星期二

有史以o黎最近我o既番工地點

上星期先投訴緊番灣仔好遠,點知峰迴路轉,今日可以番新蒲崗喎!!!由我屋企到公司都係兩個巴士站咋,計埋等車朝早用o左半個鐘,真係好爽呀,出o黎做o野咁耐都未試過番工番得咁開心o架,而且OT夜極都唔怕太夜番到屋企(不過夜晚好多人等車,都要45分鐘先番到屋企!),而且,個office人少d,無咁迫,真係心情都靚番晒呢!!!!


今日係公司同honey MSN,忽然講起咩顏色靚d呢個問題,因為一向我鍾意綠色佢較鍾意紅色(但佢有時又會話鍾意黑白色),於是就問honey如果第時有間屋,咁牆身咩色好, 綠色同粉紅兩溝咪變左啡色囉,點知...


Honey: 不如間條啦!


我即刻忍唔住笑, 點知Honey再自問自答: 但係萬一第時我鐘意直間, 你鐘意橫間咁點算呀?


我都未回得切佢就話: 冇問題, 用格仔咪得囉!!!


哈哈,笑死我,奈何我仲要係office 呢...忍笑忍得我好辛苦呀!!!一諗起格仔牆,唔俾我honey激暈,都會俾花碌碌o既格仔整暈喇,哈哈!!!


5 則留言:

  1. 原來新蒲崗同你屋企咁近架?
    乜你honey幾時變得咁風趣呀?
    [版主回覆01/16/2008 09:47:00]haha,你有所不知喇,佢不嬲都咁風趣o架,只係平時佢扮cool o者,哈哈哈!!!!

    回覆刪除
  2. 繼多啦amy後, 又一傑作!

    回覆刪除
  3. 過獎剌多啦Cindy

    回覆刪除
  4. 你個honey好攪笑呀~

    回覆刪除
  5. 咁様係咪好靚?

    回覆刪除