2008年1月11日 星期五

睇場8: 萬麗海景酒店

今日行程: 萬麗海景酒店


無錯,今日要番工,不過好彩酒店係我公司附近,所以lunch去睇呢,不過就要捱o下肚餓,食少日lunch!


萬麗海景Oasis Room: 個場幾細o架,但都放到十四五圍,不過若要放十五圍,麻雀台會得番四張...um...要諗諗點處理了...不過個場真係好靚,有如玻璃屋,雖然樓底矮了點,新娘房又無toilet,但唔理了,我喜歡呢度o既清雅!!


萬麗海景Concord Room: 個場大好多,最多三十圍呢,而且我o地都應該meet到最低消費,不過無玻璃屋o既感覺,差少少,不過都OK啦!!!


價錢方面,高級酒店o黎講呢度算實惠點了,雖然都係好貴一圍,但我同honey都開始豁出去了,budget比預先plan的貴了很多,但無辨法,一生人一次,豪少少...當然,亦希望o黎飲o既大家到時識做點啦...哈哈...


另外,呢度o既sales跟得好好,好有禮貌,俾我好好印像呢!!!Sales亦肯幫我hold住日子,不過佢太忙,最快下星期先方便帶家長o黎睇多次場,anyway,希望下星期順利,家長們都唔反對啦,因為我認定了呢個場了!!!


1 則留言: