2008年1月20日 星期日

會見證婚律師

今日行程: 海濱公園影畢業相 => 皇家太平洋酒店Promotion Event => 婚紗街 => 沙嗲王 => 朗延酒店見Anthony => 金都搵婚宴攝影


今日節目又好豐富喇...自決定結婚以o黎真係無一個星期可以過自由時間咁...


一朝十點約o左honey一家同honey影畢業相,其實佢件袍遲o左還要罰錢o架喇,而且我同honey其實都影o左,加上近排咁忙,真係唔想影,不過為免掃honey媽o既興,唯有近近o地係海濱公園影!!!


今日天公造美,曬到有d過份,不過o係陽光下,海濱公園原來都幾靚,或者我實在太多年無去過啦,原來園內有咁多靚景,仲有迷你花海,忽然諗起結婚o個日外影都可以o黎海濱公園影o下呢!!!做攝影師影影影,好開心honey媽讚我影相靚,不過可惜,我鍾意被影多過影人,奈何我honey多年o黎d藝術細胞都係咁上下,唔識幫我影靚相...哈!!!


十二點幾,honey出去溫書,我就番屋企,本來honey約o左我Lunch,但最終佢甩我底,衰!!!


下午五點,趕出去皇家太平洋酒店個promotion event,honey又一次飛甩我,無心裝載,我真係好嬲呢,發o左決定結婚後第一次脾氣,我都知搞婚禮其間有爭執好正常,但希望唔會傷到感情啦!!!


去到酒店,噢,周圍都收晒檔,好失望...!!!之後四圍行,去o左婚紗街,不過都係係咁二望o下!呢d都係等honey考埋試先慢慢睇啦!!


約好o左幫我o地做證婚o既Anthony o係朗延酒店見面,佢太太鄭律師都係度呢!!!Anthony好熟練咁解釋行禮o既安排同注意事項,果然好細心呢!!!好,我就將呢個神聖任務交俾你啦!


我同honey之後再去金都,去o左專業製作同幸福宣言兩間婚宴攝錄公司了解,嘩,原來要咁貴,有d失預算呀...點算好呢!!!??


沒有留言:

張貼留言