2008年1月6日 星期日

睇場6: 逸東, 彩福, 帝苑&科學園

今日行程: 逸東酒店 => 佐敦道彩福皇宴 => 帝苑酒店 => 茶餐廳下午茶 => 科學園囍慶


又睇睇睇睇場喇,睇o左N次,開始麻木同有點氣'lui'...今日睇o左兩間酒樓兩間酒店,其中有d同尋日重覆,因為無法啦,雙方家長都要睇嘛...可惜,最終結論都係無一個地方o岩心水...究竟幾時先可以firm實個場呀...好唔開心呀!!!


逸東酒店明珠/翡翠廳:本來都有d期望,因為逸東價錢較合理,點知原來package好多o野唔包,menu又set死用d cheap食送,要upgrade就要等quote價,都幾煩,雖然個場係我鍾意o既形狀,樓底又高,但新娘房好似廁格咁細,太唔掂喇!!!


逸東酒店佐敦廳 :T形場,樓底好矮,honey媽就鍾意,我就唔鍾意!!!而且我要強調,帶我o地睇場呢位逸東sales好無禮貌,令我對成間酒店印像都好差,唔掂!!!!


佐敦道彩福皇宴:上網睇到個場幾靚,裝橫無煌府咁俗,於是上去睇,個場d裝修我覺得OK,係我鍾意o既shape,點知包場價都唔平,拍得住酒店,不過toilet就好迫好細同污漕,而且難得honey媽都話酒店好d,佢同經理bargain又bargain唔到d咩,算吧,放棄!


帝苑酒店: 又睇喇,呢個場honey同我媽都話唔錯,而且酒店o黎講算實惠,不過細場有柱,而且最多十四圍,我o地怕會多過十四圍呢...而大場就太長條喇,我唔鍾意長形廳呢,樓底亦唔高,不過,我都覺得如果其他酒店價錢真係太貴,呢個場我都會選擇的!!!


科學園囍慶: Honey媽去到都覺得呢度幾特別,不過新娘房無toilet,要去就要經過地濕濕o既廚房走廊,都幾唔方便,而且講真,地點咁唔方便,又唔係大集團,再加上forum上唯一有o既一兩篇評論都係彈,雖然價錢真係好實惠,但我唔係好想冒風險呢!!


沒有留言:

張貼留言