2008年1月26日 星期六

試妝

今日朝早約o左一個攝影師入o黎傾o野,佢價錢比出面d公司平少少,不過質素好似普通咁,唔係太俾到信心我同我honey呢!!


之後同屋企人去食味千拉麵,honey衰到死,食o左我特登留番俾自己o既帶子同蟹柳喎,成日都係咁o既!我媽媽笑我o地好似小朋友搶o野食喎!


下午四點半出到西九龍中心,嘩,好多年無去過,完全唔認得個商場呢!!今日我其實係o黎試妝o既,叫o左honey同媽媽o黎睇,因為我最信得過佢o地o既taste!!!


化妝師Maggie一開始就問我有咩preference o既style,但我平日都好少化妝,所以就答佢無,任佢試,結果佢前後幫我試o左三個妝三個髮型,開頭上妝時真係睇唔慣自己o架,而且一向眼睛不算小o既我估唔到都要癡雙眼皮膠紙,因為我有大細眼呢!!!!!除此之外,仲以為自己睫毛夠長啦,點知癡完假睫毛後一對比,嘩,始終都係要有d 假o野先靚o既,哈哈!!!


另外,值得一提係佢今年先開始引入o既噴槍上粉,原來佢特登去阿Zing度學,個堂價值不菲,我都覺得自己有幸係佢未加價錢用到噴槍,個粉底真係好貼好薄,我完全唔覺上o左粉,好自然呢!!!!


至於三個造型,除第一個掛妝唔太好外,其餘都OK,特別係Smoky Eyes造形,都幾型幾好睇,用閃光燈影相後,其實完全唔覺得個妝太濃,如果個smoky eyes再深d我諗我都可以接受到呢!!!而髮型呢,都算整得幾好,其實我無乜期望,因為我把頭髮一向難搞,但估唔到佢話又厚又重先易set頭呢,咁都好d!!!!(不過我honey可唔係咁諗,佢始終好抗拒我化妝,哈哈!)


成個試妝過程差唔多兩個鐘,Maggie真係幾好傾,仲講o左好多佢自己o既o野俾我聽,令我好有親切感,加上網友o係網上對佢都有讚無彈,令我好放心,於是就即場落埋訂,yeah,又煩少一樣喇!!!!


夜晚,我o地一家人去食譚仔記米線,真係好難得我媽肯夜晚出街食飯,雖然天氣極凍,不過可以一家人一齊食麻辣米線,成個心都暖晒,好滿足呢!!!


心得: 一路都預o左個妝唔太突兀我就會即confirm,因為想慳番d試妝費,所以我事前於網上都睇o左好耐,結果搵到Maggie,佢個forum條thread唔似其他人咁一味得人PM問資料,而真係有班忠實客人俾意見,絕對唔係一個人用幾個account留言賣廣告造勢,加上佢好努力放相上自己blog同網站,令我事前已經睇到佢o既作品,當然,實際一點,佢o既價錢算係合理,所以我真係覺得搵到佢好幸運呢!!Maggie,我人生最重要一晚就交俾你喇,到時你要令我成為世上最靚o既 新娘先好呀!!!


想睇我試妝o既相嗎?去我MUA個blog啦: 高清噴槍-眼睛識笑既新娘試妝


1 則留言:

  1. um...我個人鍾意第2 個造型多d (有個蜩蝶o係側邊o個個)
    第1 個造型好印度西施 feel...
    [SkyBlue回覆03/03/2008 23:29:00]多謝你意見呀!!!有時自己先最唔識睇個妝化成點呀!!!你指第二個,係咪即係最底o個張呀?
    我自己比較鍾意第1個,特別係個髮型呢!!!
    而家我都開始留意雜誌,見到鍾意o既衫同妝會剪底作參考呢,嘻!!!!

    回覆刪除