2008年1月5日 星期六

睇場5: 帝苑, 日航, 大舞台飯店, 逸東&科學園

今日行程: 帝苑酒店 => 日航酒店 => 靚靚車仔麵午飯 => 大舞台飯店 => 逸東酒店 => 科學園囍慶


又安排o左一整日睇場活動,真係腳都軟,而且睇o黎睇去差唔多,開始睇到無乜心機,真係好想盡快落實!!!!


今日先去帝苑再去日航,由於周圍好多酒店,所以唔理咁多,無做booking都照撞入去試試睇場,可惜原來無booking真係睇唔到o架,所以香格里拉,海景嘉福都只係拎到資料呢!!


帝苑酒店: 個細場好骨子,不過都幾細,十二圍就OK,如果十四圍可能都幾迫喇!!!而且呢度有柱位,只係d柱位唔係檔住個台,而且天花d燈無得做燈光效果,樓底又矮,不過佢就有落地玻璃,可以睇到酒店內景,都算開陽少少,OK啦,我honey同我媽都覺得幾好!


日航酒店: 個廳OK大,但都係最多十四圍,而且仲係長條型廳,我麻麻o地鍾意,但呢度有海景睇,似乎幾靚,但我Honey同我媽都話呢度比較舊,鍾意帝苑多d呢!!!


大舞臺飯店: 同屋企食完車仔麵再過海去睇大舞臺飯店,一向對呢度都幾好印像,因為夠晒特色,不過今日去o左之後都有少少失望,因為個場真係太黑,而且我同我媽都覺得佢唔多襯婚紗晚裝,所以都係放棄!!!


逸東酒店: 好支力喇,但一場出到o黎,順便去埋逸東,點知都係睇唔到場,不過今日一問,佢個menu比其實酒店平原來係因為咩都唔包,連椅套都要另收費,想upgrade個菜又要quote價,好似太多未知之數喇,感覺唔太好!!!Anyway,聽日要同honey媽再o黎睇,都係聽日先再慢慢問啦!!


科學園囍慶: 最後最後,爸爸順路去o左科學園一趟,因為呢間酒樓我一家人都有食開,質數都OK,而且酒樓外邊環境比較cyber同空擴,價錢亦實惠,只係我硬係唔鍾意佢粉襯黃o既台布同椅套罷,如果唔去酒店擺,係呢度擺,用多d錢做decorate可能仲化算...唔...都係番屋企慢慢計數先得!!!


番到屋企成個日散晒,聽日仲要再行多轉,真係好想快d落實...嗚...聽日又要努力喇,加油!!!


沒有留言:

張貼留言