2008年1月25日 星期五

短記!

呢排好似好少寫日記咁...因為都幾忙呢,放工番到屋企都唔太想對住電腦太耐,哈,大家都知我d日記好長,要寫好耐o架嘛!


等我講番近排做過咩先!


上星期日同honey一家去海濱公園影畢業相,天公造美,同埋原來海濱公園有迷你花海,都幾靚呢!


至於平日呢...工作有點苦悶,無乜好寫,不過為慳家,我又開始帶飯o既生活,有時成個office得番自己都幾寫意o架!!


另外,好友Jenny婚期越o黎越近喇,姊妹們都開始買姊妹衫喇,但我仲未行動呀,望望身型,噢...點算好呀,有衫都未必著得好睇...農曆年要忍o下口喇!!


1 則留言:

  1. 我知海濱公園有花海喎, 因為我有friend剛在那兒影婚紗相呀!

    回覆刪除