2008年1月12日 星期六

睇場9: 海景嘉福, 鴻桃, 皇家太平洋, 帝廷皇宮&桃源

今日行程: 海景嘉福酒店 => 鴻桃酒家 => 皇家太平洋酒店 => 帝廷皇宮 => 桃源酒家


又睇喇,今次應該係最後一次,因為我尋日已經搵到我個場喇,無人可以阻止我的!!


海景嘉福酒店Piccaso Room: Appointment好full,本來上星期已經想睇,但被迫要今日先睇到,上網勁多好評,而且呢間酒店雖然唔多出名,但其實係同洲際酒店同一集團的,有點信心保證呢!我同honey去到一睇,都唔錯呀,樓底夠高夠grand,唔錯,仲有麻雀區,唯一又係新娘房無獨立洗手間...美中不足!不過,同尋日萬麗海景個場對比,都係尋日o個度開楊d呢!!


鴻桃酒家: 有朋友介紹,不過可能睇慣o左酒店,開始番唔到轉頭,對酒樓睇唔上眼了...其實遠望呢度都OK啦,不過honey都話唔想入去睇,咁就算啦!


之後,honey要番去溫書喇,唉...下午唯有自己一個去睇場...雖然我都知溫書緊要,但有時都會覺得自己好可憐呢,哈哈...好似一個人結婚咁...


時間尚早,去o左婚紗街,自己都快做姊妹喇,要睇姊妹衫,不過呢度全部都係新娘衫咁,都唔係好咁入去d舖頭睇呢!!!


皇家太平洋酒店: 酒店有三座building,都幾難搵地方,而且之前上網睇到d相,個場o既老虎紋地壇好肉酸,不抱太大期望...的確,個場普通啦,唔算太靚,不過佢下星期日有個promotion,即叫經理幫我reg,哈哈,唔幫襯去抽o下獎幫補o下都好嘛!!!


帝廷皇宮&桃源酒家: 就係皇家太平洋酒店樓下o既中港城,上網都見好多人揀,就睇睇啦!!帝廷皇宮宮廷式裝橫,不難想像我媽一見一定即ban,始終我o地都係鍾意清雅o既感覺多d!桃源酒家,裝橫平實一點,不過新娘房都係無toilet...普通啦!!而且最重要係,呢兩個場我都meet唔到最少圍數requirement,真係諗都唔使諗了,哈哈!!!


經過今日,我決定了我心水場了,今次係酒店呢,睇怕下星期帶雙方家長去都唔會好似去煌府咁遇到反對吧!!!!!Good Luck!!!!


沒有留言:

張貼留言