2008年1月8日 星期二

睇場7: 博藝會&海逸軒

今日行程: 番工 => 放工 => 博藝會 => 海逸軒


勤力o既我一個人去睇場,有時一個人行動真係快N倍,輕鬆好多!!!


博藝會: 三個場o既其中兩個o黎緊會裝修,會加高天花至十一呎,睇設計圖有d似星願亭,似乎幾靚,不過上網睇博藝會好似服務同食物都麻麻,唔怪得呢度同同一個集團o既德藝會、大舞台飯店最低消費平四五成,太誇張,雖然實惠呢點好吸引,但令我對佢唔太大信心!!!加上,親眼所見,博藝會o既reception亂到似寫字樓o既文件堆咁,d staff穿著亦唔太整齊,似去o左夜總會/K場咁,個場幾靚都大打折扣...不過,我仲有年半先擺酒,咩事都可以發生,或者到時佢服務同食物都可以追上另外幾個場都未定,但係我都係唔多敢拎自己o既大日子教飛...諗諗先...


海逸軒: 位於海逸酒店,之前quote過海逸個包場價,要成廿萬,高級酒店果然唔同d...不過咁都俾我發現到美心旗下o既海逸軒,位於海逸入面,但最低消息竟然只係6萬,仲要有180無敵海景添,真係要睇睇!!!上到去,原來場地正中間有條大柱,差唔多大半個場都無法睇到全個台...終於我明白佢點解咁實惠喇...坦白o既經理亦講出佢個場o既另一d缺點,就係熱...


沒有留言:

張貼留言