2008年7月12日 星期六

第一件傢俬

新屋終於添置o左第一件傢俬喇,好開心呀!!!

點解未裝修就咁快添置傢俬?因為件傢俬其實係我舅父o架,佢要搬屋用唔番張台,所以就俾o左我喇!!!


雖然變相Honey無得自己揀書台,不過唔緊要,因為呢張書台其實都幾match我honey o既dream台o架,honey見到都好鍾意呢(由於張台拆o左件,我同honey都係就咁望過面板,我諗要等到屋企裝好晒修先可以砌張台,要到時先見到佢'真面目'lu!!)!!!唯一美中不足就係張台太長,我o地要諗o下點放入書房比較慳地方!


真係要多謝舅父讓張靚台俾我o地,多謝晒!!


1 則留言:

  1. 但係你裝修都要搬一搬佢bor~
    [SkyBlue回覆07/16/2008 09:59:00]所以咪無砌番好佢囉~張台而家一塊塊板咁咋,不過裝修時都唔使搬走佢o既,因為我唔會整廁所廚房,所以仲有位擺呢!!

    回覆刪除