2008年7月19日 星期六

睇磚記

今日我同honey行o左好耐街,當中包括好多yuen枉路,好支力呢!!!


大約兩點,等honey打完Tennis後我o地就出旺角,先去極之好食車仔麵醫肚,點知兜o左個圈先去到...


食完o野去金都睇相簿,點知又係白行,因為d舖頭主要賣o既係影相質素,所以我同honey呢d已經影o左相,只係想搵相簿style o既人真係會幾失望...!!!


之後我o地就去睇地磚!!!之前都提過我同honey煩緊換唔換地磚,雖然換o既機會大d,但而家一日未裝修,仲有時間考慮,所以我 同honey就決定今日去了解o下d磚!!睇o左十間八間影o左d相,不過我懷疑影完都無乜用,因為影出o黎d色同實際見到o既色都幾唔同,而且影o下影o下,我諗我都唔記得邊隻打邊隻呢...!!!


除o左搵心水磚外,今日我o地仲問o左d舖頭好多關於磚o既資料!!其中一間位四眼仔好好人,仲好詳細咁示範d磚咩叫做'食色',睇住佢用鐵鏟大大力刮落d意大利磚同埋用箱頭筆畫d磚後,我同honey都有少少大開眼界o既感覺,哈哈!!!


到最後我o地叫四眼仔寫其中兩款磚o既資料俾我o地,佢竟然主動俾埋隻磚o既catalog俾我o地,仲要係特登搵出o黎o個隻,之後我o地傾多兩句,佢仲主動問我o地使唔使拎兩磈磚仔番去玩,慢慢試試同箱頭筆甚至其他化學o野'拿'塊磚,我同honey當然話好啦,佢於是真係入倉拎,仲畫定個圓圈等我o地試試番屋企乾晒係咪都仲抹得甩,我o地睇咁多間都未試過咁貼心o既待遇,學劉華話齋,咁o既服務態度至得o架嘛!!哈哈!!!


 


行o左成兩個鐘,我同honey都大約都catch到自己想搵o既地磚款,總算無白行!!之後我o地就行去油麻o地,因為我想去睇一間叫photoplus o既整相簿公司!!途中,我o地去o左食我同事大力推介o既'肥媽'...哦,搵到喇,邊度係'肥媽'呀,叫'肥姐'就真!!!呢度真係好多人排隊,不過honey食過佢o地豬潤同生腸都話超正,good!!!


之後繼續行,點知...我俾人踩肥o左我對'殘'鞋o既鞋底...噢...唯一好彩少少係鞋底仲有塊紙皮,我未至於腳板掂地,唯有又行番轉轉頭去女人街買鞋,真係好麻煩呢...嗚...其實我媽一早已經叫我掉對鞋,honey今日見我時都有話我對鞋咁殘唔應該著出街,點知今次真係唔掉唔得喇...


去到油麻地睇相簿,d相簿都有一兩款都OK,但都仲未係我o地想要o既,um...唔通真係要幫襯外國公司?


再之後我o地去TST,因為今晚屋企無人,所以我又諗住煮冬陰公俾honey食,點知呢間citysuper無我買開o個隻冬陰公湯包,同一牌子o既得紅咖喱雞,唯有照買,但我其實好失望o架,等我仲特登過去TST,早知都係番去沙田o個間買啦!!


番到屋企八點半有多,好支力,其實好想睇港姐o架,但又好肚餓,所以都係照煮,當練習o下將來放工好支力都仲要煮o野吧...哈哈...呢餐其實好簡單,除o左d餃子要煎麻煩d外,其餘都係煲熟就得,好彩honey都話OK,不過我知第二時一定唔可以煮得咁求其呢!!


 


 


1 則留言:

  1. 其實你想搵d咩相簿吖,如果你唔介意內地貨,我都可以幫你問下價,我結婚時,都係返左深圳影相,因為我用左三千幾蚊,結果效果重好過我朋友喺香港用左萬幾蚊好多,加上有架相簿和其他都多好多,如果你只係想比相佢,由佢地幫你整都得架,我諗都會便宜過香港架...(不好意思,因為之前真係好忙,所以咁遲先覆你的message.)
    [SkyBlue回覆08/02/2008 09:13:00]唔該晒先呢!!!不過我而家都搵到公司整喇,都係大陸公司o黎呢!!!!
    Really thanks so much!!

    回覆刪除