2008年7月26日 星期六

我唔見o左電話呀!!

唉...本來成日o既心情係好愉快o架,點知...我做完成日義工終於放得工時先發現我唔見o左電話呀...


今日又要做義工,不過今日都幾特別,因為大家第一次著full uniform,哈哈,雖然對於要番義工無乜感覺,但估唔到第一次著起成套制服,心情會咁興奮!!!



雖然o岩o岩訓醒面腫腫,但還是忍唔住影低自己呢個義工look!!


本來話今日係rehearsal,但估唔到原來係真o野,所以我負責o既section完全進入作戰狀態,心情都有d緊張,不過好彩我上年有經驗,所以過程中除o左要暴曬外(由於我唔想曬黑,所以戶外時我都戴晒帽著住風褸,個個都話我勁,唔怕去...哈哈!!),其餘都OK!!


好喇,朝九晚六終於完喇,去到火車站諗住打電話,點知...


我個電話呢?????????????????????????????????????


諗番...我印像中對上一刻見過個電話係送reports去場內某地方途中,我估計係我手上面拎住電話,放低俾人簽收文件後唔記得拎番...義工朋友幫我打番自己電話搵,點知電話已經唔通...睇o黎兇多吉少...而且我距離我估計唔見電話o既時間已經三個鐘,o個度無晒人,就算真係留o左係場館內,都無人o係度幫到我搵...


眼濕濕咁番到屋企,即刻打俾honey話佢知我唔見電話,佢話唔怪得三點開始打足成個下午個電話唔通...噢,三點...時間真係match...但照道理簽收o既職員發現我留低電話都應該識通知番我o地department嘛...唉...希望呢個世界真係有好人,真係有奇跡啦...我十成肯定係會場唔見,又有六成肯定個地點...我真係仲抱有點點希望,好想好想搵番我呢個寶貝電話,因為...其實熟我o既朋友都知我好鍾意研究電話,買之前做足research,所以我部部自己買o既手機都一定係好鍾意先買,所以,今次唔見電話我其實最唔開心唔係唔見晒d contact,而係唔見o左一部自己好鍾意o既'玩具'...嗚...


Honey最後講o左句,話我好似部部電話都'死於非命'...又好似係喎,我自己出錢買o既電話第一部跌落廁所,呢部又'唔見o左'...唉...!!!


P.S. 有份幫我搵電話o既義工同爸爸都安慰我,叫我換部iPhone 3G...


 


2 則留言:

  1. 折哀順變.........舊o既唔去新o既唔黎! 我今日都返1-10, 不過就未有太多人, 當係抖左一日啦. 繼續加油呀!!! by the way, 食物有咩意見呀? 記得話我地知. 我覺得今日下午個飯無夜晚果個咁得. 
    [版主回覆07/27/2008 09:21:00]嗚...多謝你安慰呢...
    我今日lunch食o左萄國雞飯呀,我就覺得OK囉,不過下午送完reports後食o個個蛋榚仔就覺得超好味,可能太支力啦,哈哈!!

    回覆刪除
  2. ai ya, 唔見電話真係好麻煩,不過都無法啦,快d research下買邊部啦﹗下次小心d勒﹗
    你著uniform好醒呀﹗
    [版主回覆07/28/2008 22:13:00]真麻煩...你都知我一做research就做半年...哈哈...

    回覆刪除