2008年7月19日 星期六

澳門

屋企人去完澳門玩番o黎,買o左好多手信,當中o既薑糖同藍jo糕最好味,唔使一味食杏仁餅,另外仲有隻南乳豬耳都幾OK,不過食一兩塊就夠,唔係就會太咸呢!!!

睇番佢o地去澳門影o既相,好好天,個天藍到好似假o既咁,好靚!!!另外,佢o地仲食o左好多o野,當中有d我仲記得我同honey有經過但無食到,可惜!!!


另外,佢o地仲去o左威尼斯人,仲記得我三年前去得金莎咋,點知我屋企人異口同聲話金莎好黑唔靚喎...噢,唔係o卦,我仲記得我當時去覺得金莎樓底好高同好金碧輝煌o架,估唔到三年就變o左'黑munmun樓底矮',澳門變化真係好大呢!!!


1 則留言:

  1.  what is 藍jo糕
    [版主回覆07/23/2008 10:42:00]藍棗糕,細細塊o既,咬落甜甜o地好煙un o架!!!

    回覆刪除