2008年7月21日 星期一

妒忌我細佬!!!

細佬搵到工喇,恭喜佢呢!!!


其實佢仲未算正式畢業,好似仲有少少credit未讀完,不過佢o既搵工過程超級順利,短短時間已經有三個offer,可以俾佢慢慢揀!!!


尋日佢正式 話我知佢決定o左做邊份喇,份工o既offer仲要係超級好,好到令我好妒忌,真想叫佢番o左工後有空缺一定要介紹我...


想當年我係SARS後一年畢業,巿道仲好差,我當時又唔知自己鍾意做咩工,結果就揀o左Marketing!!都唔知係咪Marketing係咪太多競爭,而我又唔識寫resume同interview,當時我用o左半年時間都係in得幾份,最終搞到年頭先搵到工...


雖然,經過年幾o既深思,而家最終揀o左IT呢一行,之後搵工o既路順利o左好多,都係一in就有offer,不過自己始終覺得自己浪費o左頭兩年光陰...


而家睇見我細佬同樣都係做I.T, 搵工仲咁順利,人工又超好,好到我都想即刻轉工過去,真係百般滋味在心頭...


對於將來o既路,我真係有d迷惘o架,仲記得我之前入o左間美國大公司,但因為自己仲後生,覺得除非自己想穩穩定定做到退休,否則留o係度只會學唔到o野,到第二日想轉工就煩,所以就放棄o左五點幾放工呢份優差,轉o左o黎做consultant學o野...


但而家,我又間唔中想過番以前o既生活喇,想搵間大公司穩穩陣陣過埋下半世,所以睇見我細佬入o左間大機構,人工福利又好,穩打穩札,搞到我真係好妒忌...其實,我都知我呢種心態唔多好,但自細細個我已經唔想做o野...


唉...我係咪好無大志呢?


3 則留言:

  1. haha 我同你的心態都一樣。我覺得我浪費左頭兩年的時間, 不過我會諗仲有幾廿年做, 呢兩年其實不算什麼.
    [版主回覆07/23/2008 10:46:00]咁又係~
    不過我唔想做廿年咁耐喎...哈哈..

    回覆刪除
  2. 其實我會覺得開初闖幾年辛苦d,之後先至搵份優差
    我已經無事業心架勒,都係有份工穩穩定定就得勒﹗依家我要享受生活,係free time盡量做自己鍾意做的野~
    你細佬係男仔,入到好公司對佢發展好好多呢,恭喜恭喜﹗
    [版主回覆07/23/2008 16:57:00]我都係咁諗,所以都覺得我細佬會唔會出去闖o下先會好d囉...
    不過我仲未知佢間公司係點o既,可能舒服得o黎又有好好發展呢!!!

    回覆刪除
  3. FEON 我同你一樣!! 冇乜事業心!只係想準時放工gei婆仔心態!但又好想好似人地咁人工高,福利好~!hahahaha~!算啦!!開心咪得lor!
    [版主回覆07/26/2008 22:17:00]咁又係,最緊要我都唔討厭而家份工呢!!

    回覆刪除