2008年7月18日 星期五

蝙蝠俠-黑夜之神

今日放工去睇蝙蝠俠-黑夜之神,好正呢!!


其實今次係我公司包o左個影院免費俾我o地睇,仲可以帶friend,不過名額唔多,我當然係叫我honey去啦,嘻!!!


我放工要趕住出CWB拎義工o既證件,其實我已經預o左兩個鐘來回o架喇,點知時間都好'mun',天氣又熱,趕到我身水身汗先去到新世紀廣場,點知honey掛住食魚蛋粉,搞到我o地好遲先入到場,仲要因為無畫位,所以得番第二行邊位坐,honey真係可惡!!!


講番套戲,之前都睇報紙知道套戲好評如潮,所以滿懷期待,結果真係一d都無失望,因為成套戲雖然兩個半鐘,但一d悶場都無,唔會忽然間有段文戲交待劇情咁悶,very good!!!不過,唔知係咪我坐得太近熒幕,Scan唔切畫面+字幕,有d情節太快我追唔切,而且人物又多,雖然我知劇情有交待,但真係太快喇,追唔切,有少少位唔太明,哈哈!!!


不過,呢套黑夜之神真係幾好睇,唔似以前睇過o既Batman咁'漫畫'同'超現實',至少,今次o既葛咸城(片譯高潭,唔知點解唔叫番做葛咸呢...?)o既'真實感'強好多,令觀眾唔知睇緊'卡通'或'漫畫',睇得更投入!


套戲除o左係名牌漫畫英雄片外,之前仲好大陣象咁o係香港取景,又有Edison三秒演出,所以今次呢輯蝙蝠俠都幾吸引香港觀眾!!!入場睇,當然唔少得留意香港同Edison啦!!!!終於睇到喇,套戲拍得香港夜景真係好靚呀,不過'香港'出場o既時間唔太長咋,而且劇情其實無乜必要係香港發生,想信都係純綷製作單位覺得香港夜景靚先會過o黎取景而已!!!


至於Edison呢,就真係得幾秒,仲要個鏡頭唔係focus係佢度,矇查查咁,如果唔係事先o係報紙望過劇照,知佢大約幾時出場,真係好易會miss o左,不過佢一出場,成場觀眾都有輕微'起哄'聲音,好搞笑!!


要數全套戲最突出,當然係小丑啦,之前睇報紙d人猛讚Heath Ledger,仲以為只係對已經唔係度o既佢表示敬意,但睇完你就明佢o既演出真係好搶,成套戲如果無o左佢一定失色唔少,唔怪得d人話佢o既死係可惜!!!另外,我對上一次比較有印像o既Batman已經係George Cooney,今次呢個Christian Bale都令我幾有印像,因為都幾靚仔,不過睇番報紙先知原來上一輯都係佢做,上一輯我無睇,錯過o左添!!!仲有仲有,睇到最尾先知戲入面有個特別角色添呢,總之好驚喜啦!!!


由於我同Honey都有d位睇唔明,我同honey都好想睇多次呢!!!



Official Website: http://thedarkknight.warnerbros.com/index.html



======================================================


睇完戲同d同事食飯,本來諗住打冷,但得番煙房,我梗係唔去啦,所以之後去o左沙嗲王,但坐得唔多好,好難傾計呢!!


2 則留言:

  1. 你公司真係好喇! 呢套戲好似幾好睇!
    [版主回覆07/20/2008 11:11:00]係呀,你快d去睇啦!!

    回覆刪除
  2. 我岩岩個星期六去睇左<赤壁>呀﹗
    等我遲d都睇下batman先﹗
    [版主回覆07/21/2008 12:34:00]咁赤壁好唔好睇呀???

    回覆刪除