2008年7月27日 星期日

風雲變色

今日,honey陪我出旺角,先去o左旺角咖喱大王食咖喱,之後就去先達睇電話,原來而家好多日本水機o架,又大mon又靚仔,但原來全部都無bluetooth同埋wifi...睇怕我都係睇番d smart phone好d!!!



今日天氣真係超級熱同焗,好辛苦,所以睇完電話我o地就上新世紀行街,仲睇到用lego砌o既奧運場館添,好得意呀!!!!


 

場館內的Toilet,好搞笑!!                小食部!!廚師賣緊o野食!!


 

馬術比賽場地!!


 

仲有水立方同鳥巢!


行完個幾鐘會程,嘩,做乜火車車箱咁濕,好似落完雨咁o既,車箱入面好多人都好奇怪,跟住,間車駛出露天位置,嘩,個天做乜咁黑咁暗???同個幾鐘前好似兩日天氣咁o既!!!!!到站落車行番屋企,嘩,個地濕晒,仲有好多斷樹支係地,好似打完八號風咁,我同honey都覺得好怪!!!


夜晚睇新聞先知,原來今日香港真係個幾鐘內風雲變色,粉嶺仲落雹添呀,我媽都話我知,出面個海d白頭浪仲勁過打風時,密到好似魚鱗咁喎,哈哈!!!


2 則留言:

  1. 我完全感受到﹗因為佢變色時我係街度呢~
    [版主回覆07/30/2008 12:24:00]wow,咁見到冰雹嗎???

    回覆刪除
  2. 咁我個度有無~
    不過我成身盡濕!!

    回覆刪除