2008年12月6日 星期六

行珠寶展!!

我有位'老'朋友係做珠寶出口生意o既,佢成日話我知我用'友情價'幫佢買o既價錢係巿面o既三分一!!!


正喎,三分一!!...我就真係想!!我煩o左佢差唔多成年,佢又煩我又煩,雖然我今日都有幫佢買o左對耳環,但我覺得買得唔係太開心!!


點解咁講??因為佢公司唔係做零售,問佢拎款睇簡直係無可能,因為佢有o既款實在太多,好啦,咁我就係巿面影俾佢叫佢係廠搵類似款啦,不過佢搵到o既又只係得圖片(等佢搵圖片又係好麻煩,因為佢成日要出trip去世界各地擺exhibition!!而我有時又唔想成日煩到佢!!)問佢有無現貨,又會話無,無o既話要特登為我訂造價錢又唔會太平...噢...咁即係點?


好簡單,即係我根本無辨法睇到佢公司o既貨!!但而家講緊要鑽石嘛,唔通我睇都無睇過現貨就大拿拿幾錢幾萬咁買咩...所以經過呢大半年角力,我一直都無機會幫襯到佢!!


好喇,終於等到今日珠寶展喇,佢公司都有份擺,所以我今日大約一點就帶埋我御用stylist 媽咪同honey出去睇!!!


終於睇到佢公司d現貨喇...噢...好失望,因為全部都係碎鑽,仲要可能d款o岩歐洲人啦,講真,無幾多睇得上眼!!!佢解釋係因為每年得十二月呢個珠寶展先俾公眾入場,所以呢個珠寶展唔似之前九月o個d大型,同埋只會擺d好舊款出o黎,所以先做到報紙所講咁,價錢係出面三分之一!!!


噢,得舊款,咁你又叫我睇??總之,由頭到尾,我其實覺得佢無咩'心'去幫我用平價錢買佢d靚o野...


咁如果我through佢買一卡咁大粒呢??會唔會都係三分一價錢??...你就想!!!!!


因為巿場對呢d大粒o既石大約都有一個定價,所以咁大粒o既佢就唔會平到俾我,要平最多都係收齊頭,亦即係平得一二百...噢...


好失望,但我煩o左佢咁耐,認識佢廿年喇,佢真係我心目中一位好重要o既'朋友',雖然而家感情麻麻,但始終我都煩o左佢咁耐,所以又唔好意思唔買,結果,我o地辛辛苦苦揀到對耳環,個款都幾OK o既,wedding時戴都算得體,平時亦買到,不過講真,如果呢款耳環係放係出面d舖頭,我未必會買!!!


我同honey同媽再行埋其他舖,有d舖都有d大型d o既,不過都係o個句,要大粒o既話價錢其實同出面分別唔大,如果係碎鑽款,我媽又話唔保值唔得體,OK...嫁妝係佢買,佢話事!!!不過,經過兩個鐘有多左睇右睇,我o地發現要wedding時得體但又要之後出街戴得番真係無咩可能平衡,所以最後都無其他收獲喇!!!


番屋企拎對耳環出o黎睇,點解唔多閃o既??唔通係鑲o既問題??唯有自我安慰出面同一樣咁大對o既耳環至少過萬啦...哈哈...!!!!



大家睇,'老'朋友嫁時o既排場幾勁,好似台慶咁,真係好sharp好靚,最重要係佢可以免費戴呀,因為間公司係佢家族生意咁滯,所以佢可以拎出show 用o既最靚款式呢!!!


大家睇右下角o個排勁o野,佢話同佢買價值五萬咋,講真,咁大排出面賣廿萬我都信,對比o黎講五萬銀可以咁'得體'真係好'抵'!!!!我尋日係o係佢o個度都睇到一條類似o既,d石疏少少,但都差唔多咁粗o架,唔使四萬蚊,但都係o個句,戴完一晚之後點呢?放o係保險箱??


算啦,都係唔好妄想太多喇,哈哈!!!


=====================================================


行完珠寶展都差唔多四點,之後我同honey再落駱克道睇整'東東'o既舖頭,終於又落o左訂,不過今次我小心o左之餘都feel到今次間舖比上次o個間pro好多,俾到我信心!!雖然而家個價錢比上次貴成倍有多(我今次整大o左件東東),但我諗係值o既,期待見到今次製成品!!


夜晚honey去o左迫入深水土步電腦展,我就約o左班好姊妹開生日會,搞到成十二點幾先番到屋企,出o左街超過十三小時,真係好支力呢!!!


1 則留言:

  1. 你要保值又要之後戴得番呢, 我建議你...
    去大型金行買, 因為你買左一年內可以轉款, 你買$50000, 我估你可以換番一d causal得來, 大粒d石既手飾, 買一套都得啦!  但至於可以全數還是9折, 有冇手續費, 就要問下! 不過就可能keep唔到你媽送俾你既嫁妝喇!
    ^.^
    [SkyBlue回覆12/08/2008 16:30:00]原來可以轉款o架???但我諗轉款都有cost 吧?好似買金咁一出一入都唔同價?
    Anyway,我覺得而家買都係買d第二時戴得番o既多喇,如果真係要有排場,可能買水晶算數...

    回覆刪除