2008年12月16日 星期二

酒店要幾時book?

打鐵襯熱,book完機票後一直打算盡快set定行程以便book酒店同船飛!!上星期六日同honey plan完行程後,尋日拿拿林send我o既plan俾旅社B agent問意見,今日lunch終於抽到時間同agent傾,不過佢好似好趕時間咁,短短十分鐘好快就講完,基本上都答o左我email問o既問題o既,但聽完佢講,我其實仲有好多followup questions想問o架,而且佢亦無overall咁comment我個行程,亦無俾alternative o既行程suggestion...不過佢應該太忙喇,眨o下眼就收o左線!!!


總括o黎講,佢話希臘船我去到先買飛都OK,因為六月尾未係旺季,唔怕無位,至於瑞士火車,上網或去到先買都無所謂!!至於酒店,兩地酒店出年o既價錢要大約三月先出到,我而家唔係唔可以book,但而家網上面見到o既票價,好多都被mark高o左,出年個巿係點大家都唔知,所以等到三月大部份酒店價錢出晒先book好d,因為可能會平d(當然亦有貴o左o既可能)!!


聽完意見後我好疑惑呀!!!因為有唔少人知我買o左機票後都問我plan行程未,因為要快d book酒店,但而家suppose應該pro d o既agent又叫我唔使心急,咁即係點好呢??


以我性格好難唔急喎...當然我都怕自己俾貴o左錢啦(唉,早排歐元同瑞士法郎好抵時無入,而家又升番好多喇!激氣!!),但我亦好怕等到三月時心水酒店可能已經無位喎...咁即係點好呀?而家book定係唔book??


P.S. 我係o係一個叫booking.com o既website搵酒店o架,資料好齊,但唔知信唔信得過,唔知有無人用過呢?


4 則留言:

  1. 酒店3月book都可以呀
    [SkyBlue回覆12/18/2008 23:10:00]好,等我而家暫時放低honeymoon唔諗住,專心其他事項先!!多謝意見!!!

    回覆刪除
  2. 去d 旅遊討論區問下都可以......e.g.
    http://www.hkcities.com/forum/forumdisplay.php?fid=52
    [SkyBlue回覆12/18/2008 23:11:00]好,等我得閒睇下先,thanks!!!

    回覆刪除
  3. 如果有心水酒店不妨預早book定, 好似婚宴酒席或教堂一樣, 有心水book唔到會好失望.  但相反, 如果冇乜所謂嘅, 我幾年前自己去歐遊時就會去到睇環境先決定住處, 咁就會平好多
    [SkyBlue回覆12/18/2008 23:12:00]咁又係....好彩我暫時心水得一間,等我再留意多一段時間先,可能真係提早book定一間半間,我諗價錢都唔會差好遠o卦!!!

    回覆刪除
  4. 哎呀,次次見你搞honeymoon d野我就心痕痕想plan下,不過fiance就成日話唔駛急....
    heee, 未結婚,個心已經想honeymoon!
    [SkyBlue回覆12/18/2008 23:11:00]哈哈,係呀,plan 行程時好似已經飛o左去玩咁興奮o架喇!!!都真係幾期待!!!

    回覆刪除