2010年5月24日 星期一

一代不如一代??

尋日係facebook見到有friend張貼以下一篇報導, 睇完真係感慨萬分, 亦不自覺為香港o既將來擔心...


富貴家長寵出難頂港孩


其實我呢d八十後己經被評為不及上一代捱得苦, 缺少拼搏精神兼無主見...但睇完上述報導後, 似乎九十後甚至二千年後o既一代問題比我o地呢d八十後更嚴重...因為, 佢o地似乎連生存上最基本o既自理能力都有問題...香港o既將來就由佢o地主宰, 似乎真係幾可悲!!!


當然, '港孩'可能只係'富貴家長' (或者係富貴七十/八十後家長???) o既產物, 文中所提及o既問題可能亦比較極端, 但我諗既然八十後都不如上一代, 八十後教出o黎o既下一代想必真係會更糟糕吧???


先唔好講'公子病', '王子病', 我個人覺得現今d小朋友真係越o黎越'唔輸得', 好似早幾日睇'巨聲' o個位 '餓狼'小朋友咁, 十二歲仔有自信有夢想參加比賽本來唔係咩問題, 而且應該覺得佢'勇氣可加'先o岩, 但睇到佢一被評判批評就扁晒咀好似好不忿咁o既表情我就好反感!!!評判意見唔合理而不忿可能都易理解一點,但我覺得評判講o既其實都係好中肯o既意見,係'指導'而唔係'批評'呢, 要知道對自己有自信未必係壞事,但太有自信就會變為自大呀!!!


睇見新生代呢種自我中心,自以為是, 咩都以為係'奉旨', '應該'o既性格, 真係不禁令人搖頭感嘆...!!!從錯誤中學習幾時都係不變o既定理, 但呢d小朋友係父母保護下, 己經連咩係'錯誤'都唔識分, 更莫講話識得'承認'自己o既'錯誤'!!!既然連面對'挫折'o既機會都無, 佢o地又點會識得自己想辨法或調正心理去'處理'呢d'挫折', 獨立地去學習成長!!!...或者, 作為父母o既真係要好好學習放一下手, 適當地俾機會小朋友去'闖禍'吧???


記得我同老公子之前去honeymoon時都有留意到外國人係點帶小朋友o既, 我同老公子都好buy呢種方式!!!細節如用'咩帶'時bb係向外而唔係向住父母自己, bb識爬就讓佢係草地方自由地爬等等!!!



圖中小朋友好開心咁去玩泥沙, 但其實呢個並唔係比小朋友玩o既'沙地',而係地盤工地, 小朋友自己推開蓋著地盤o既布就自得其樂地玩, 開心得玩到成身污泥!!!而小朋友父母並沒有因為'污漕'而阻止小朋友!!!


我個人覺得咁樣先係養大小朋友o既理想方法...或者新生代父母真係要好好學習點樣'狠心'一點去放開手,俾小朋友自己獨立地學習成長先得, 因為過份保護其實對小朋友o既成長沒有益處呢!!


雖然我仲未為人父母, 仲未明白父母對子女o既愛究竟係咩一回事, 但我深信我呢d八十後第二時教育小朋友時真係要非常小心, 希望我做人父母時, 為了子女成長著想, 可以做到以上所講咁 '狠心' 啦!!! 


沒有留言:

張貼留言