2010年5月19日 星期三

終於等到你喇!!!

等到o既並唔係咩offer,而係我期待己久, 來自中大o既email呀!!!!


原來中大上星期尾己經係中大web度出o左請peoplesoft人o既job ad, 我終於有得apply喇...雖然一日未請我都唔應該咁開心, 但真係好有守得雲開o既感覺!!!希望一切順利啦...


另外, 先前in o左o既boc同cx咩聲氣都無, 等我仲成日好有自信覺得有機...


不過呢...呢兩日分別有三個cx舊同事打o黎或facebook問我係咪有好消息, confirm番cx...噢, 我呢個當事人都仲未知咩事喎...


...哦...原來幾個舊同事都話發現到cx個address book有我email喎, 即係話我個舊account應該被activate番...


o下??但都無電話confirm我offer喎, 咁快就開番個account??我實番去o架喇???


haha...anyway, 咁講好似又大口氣o左d添...


其實中大o個邊都仲未知係點, 我諗我都一定會accept住cx先o架喇...haha, 我己經食穀種食o左快三個星期喇, 好想快d番番工, 唔係我實變大食懶o架喇!!!


1 則留言:

  1. 太好喇!!! CU真係會通知你, 一定會有好消息
    [版主回覆05/20/2010 10:17:00]希望啦, 但大學d效率唔知點...可能in幾次到出offer都要搞成個月都未定!!!

    回覆刪除