2010年5月11日 星期二

失業少奶生活第一週 ~ 煮煮煮!!!

失業快兩星期喇, 其實失業o既日子好似仲忙過番工咁, 連上網都少o左時間呢, haha!!!


上個星期o既少奶生活包括洗衫燙衫抹地抹屋煮飯, 仲好似好勤力咁跑o左兩日步, 不過跑完o個兩日就無再跑喇....!!!


另外, 呢個星期我仲整o左d美食...hehe!!!



桂花凍, 但我媽話好多'渣'喎....
呢個其實係失業前整,但未post過而家post番!!



豆腐匙, 老公子大讚好味!!! 



其中一朝煮早餐俾老公子食!!! (平時都係叮或蒸包)



母親節當日整蛋榚..開工!!!



第一次整mousse cake, 個strawberry mousse都幾香o架!!!



裝飾埋就入盒喇!!




粒大 strawberry 仲整埋做花花型o架!!!!賣相唔錯吧!!!
呢個係整俾奶奶o既,仲同佢講佢個仔有份整, 佢食得好開心, 猛話好甜好好味!!!
老公子番到屋企就猛同我講 '多謝老婆子', 可能佢係'多謝'我入埋佢數吧, anyway, 有佢一句多謝, 今日幾辛苦都值番, haha!!!



呢個迷你o既就係整俾我媽咪o既,雖然無大o個個咁靚仔,但細細個都好可愛!!


呢排好多blog友都榮升媽咪, 祝大家都母親節快樂!!!


沒有留言:

張貼留言