2010年5月26日 星期三

有offer了, 但係...

星期二下午, 我終於等到由二月中開始努力搵工以o黎第一個俾我offer o既電話喇!!!!


個offer係boc, 不過...條件唔多好...因為...


- 佢o地要我6月14先on board
- 人工俾我叫o既少1.2k
- 係agent contract
- contract有binding terms, within contract period resign要一個月通知+賠半個月糧
- 5個月contract


總之, 我為o左中大, 個心其實唔多想accept, 因為我唔想要賠半個月糧咁慘, 但如果我唔accept, 萬一中大唔請, 我就唔知要再失業到幾時...


結果, 為o左那個可惡o既binding terms, 我尋日打o左俾cx舊同事, 勞工處, 律師朋友emily, 仲有agent度clarify, 因為我最怕我口頭上accept, 但係6月14前中大有消息o既話我都要賠, 咁就真係好蝕!!!


結果, cx原來俾o左offer第二個...即係無希望了!!!


另外, 原來勞工處o既保障只係勞資關係開始後先生效, 而且跟據勞工法例, 只要僱員俾足通知期, 係唔需要向僱主作任何現金賠償o既!!!不過...勞工處話, 勞資關係開始前發生o既事以及合約上寫明o既條款, 僱主係有權跟據合約精神之類o既法律途徑去追討, 咁到時就唔關勞工法例事, 著我搵民政事務處查詢!!!


所以我後來就打俾律師朋友emily問, 咁當然啦, 結果係合約白紙黑字寫明要賠, 我簽o左就當然要跟住做...


最後, 我就打去agent度問清楚, 試途迫boc俾我早d番, 但結果不得要領, 因為boc話我accept後,佢地需要2-3wks去出contract, 所以要等到6月14咁上下先ready俾我on board!!!至於binding terms, 我同agent講我覺得好唔fair, 因為如果我口頭accept都計, 咁萬一我6月14前真係有其他option o既話我就真係好慘...結果, agent話, 雖然我口頭上accept, 但一日份contract我未簽, 我反口都無問題...總之, agent話我accept後, boc都起碼到6月7-10號先ready contract, 我其間反口都無事...


噓...太好了...即係我而家唯一要做就係下星期一accept住先, 然後期待中大早日叫我去interview!!!!!


===========================================================


搵工o既煩惱叫做暫時settle, 尋日我約o左我媽咪出旺角行街, 由十一點去到4點先番到屋企, 行到好支力,但我知我媽應該幾happy, hehehehe!!!!


行o左咁耐, 其實只係食o左好耐未食過o既極之好車仔麵, 然後行o左一間我媽好鍾意幫襯, 專賣出口貨日韓衣服o既花園街衫頭, 然後行花墟, 收獲都好豐富!!!



我買o左件今年好hit o既連身碎花衫, 不過我好肥, 好似著得麻麻地好睇添!!!



其實我出mk目的係想搵芫茜, 想試下係屋企種, 咁就唔使成日買, 點知...原來無芫茜o架, 最後買o左羅肋葉, 仲買o左個靚靚花盆!!!



羅肋葉都幾香, 多謝cindy推介同教我呢種香草可以煮d咩!!!
希望我種得掂啦, 亦好期待下一餐試下用佢煮食送!!!


行完街, 我同媽咪行番花園街附近食我妹推介o既重慶酸辣粉, 正預備買其間, 忽然有個女人拖住行李一車車落我腳度, 超級痛, 但個女人為o左趕小巴只係望o左我一望, 對唔住都無句, 我一望我對腳, 即時多o左三道疤, 忍唔住大聲鬧個女人'有無搞錯', 我留意到有個男途人同附近o既舖頭職員見到我隻腳車成咁, 都有幫我望住個女人, 擰擰頭好似好替我不值咁...


雖然個心好唔忿氣無端端俾人車o左三條疤, 道歉都無句, 但見無流血, 個女人又己經上o左小巴, 唯有繼續買粉食啦...



如果真係車到流血, 其實我係咪可以捉住個女人叫佢賠燙藥費???


========================================================


另外, 二月時開始職冷衫, 因為唔趕, 所以織下停下咁, 織左三個月(其實真正有努力織,應該得一個月), 終於織好後幅...hahaha, 以咁o既速道, 織好應該真係到冬天喇, yeah!!!



2 則留言:

  1. 5個月之後會係年尾, 又會好難搵工. 希望仲有半個月有轉機.
    [版主回覆05/27/2010 13:35:00]希望啦, 中大呀中大, 我全副希望就放晒係你度喇...

    回覆刪除
  2. 陰功囉, 損左沖涼一定好痛~ hk 好多人都係咁~~ 唔好激親自己~!!
    花園街我都成日行0家喎!! 0個間日韓舖頭係咪裝修到幾靚, 成間舖頭米黃色既, d 衫款特別d兼且又貴d 0個間呀??
    搵工要加油呀!!! 其實我覺得做住boc好d. 中大0個度唔知幾時有offer, 有offer又唔知幾時先on board 喎!! 到時拖0下拖0下, 可能就幾個月嫁喇~ 我上年轉工, 2月in, 話4月返工, 最後9月先返工呀!!!!
    件冷衫係咪跟住jenny d書黎織嫁? 其實我好擔心睇書會唔明呀!!
    [版主回覆05/27/2010 15:45:00]好彩唔算太痛, 其實都知佢無心, 但我只係想要好簡單一句sorry 之嘛...算!!!
    我行o個間係o係新世紀落花園街(以前好大間卓悅o個度)轉右右邊條街, 間舖唔多起眼, 門口主要放男裝d tee, 但入面其實有好多女裝, 主要賣出口去日本韓國o既衫, 所以d衫都幾靚o架, 同一搬花園街d cheap舖唔同!!細心揀真係揀到d幾靚, 但價錢其實都唔平, 我呢件都要3舊水呢, 但睇在佢個碎花少見d, 今年又興嘛, haha!!!
    thanks 呀, 你都講得o岩, 到時兩頭唔到岸就麻煩...
    唔係呀, 我自己上網見到個花ok, 問個網友o架, 我send個pdf俾你望下啦!!不過我無人教,所以主要都係打俾jenny問佢呢, 齋睇圖真係未必明!!!!
     

    回覆刪除