2010年5月12日 星期三

失業都好無聊呀!!!!

早幾篇先講緊番工無野做好無聊...而家就到失業無野做好無聊喇!!!


搵工方面仲未有咩消息, 只係知道努力o左幾個月, 我終係要面對現實, 唔好再發夢搵到perm job喇...


同埋, 估唔到最後可能都係要食回頭草...上星期五番cx見工, 仲好風騷咁見完工好似出巡咁探d舊同事, 唔知新老細會唔會覺得我高調得滯...好似以為自己番硬cx...


另外,尋日我就去o左 boc 2nd in, 個it head似乎都係例行in下我,望下我有無'唔正常', in 左半個鐘,無乜特別問題問我就in完...


似乎boc 同cx都有d機...但耐何兩份都係agent contract同埋半年約...人工我就叫到一樣, 但boc未必俾到, 但番工地點就方便d, 至於工作性質, boc似乎吸引少少, 因為payroll係我一直未做過而又想做o既...


anyway, 最key o個樣係boc 份約如果我resign係要一個月通知+賠半個月糧,而cx o個份, 雖然係agent約,但似乎我直接contact cx,份agent contract未必要賠人工咁harsh...


我硬係仲想留條後路俾cu....所以, 賠錢呢part我都睇得幾重要...


如果真係兩份都出offer, 抱住騎牛搵馬o既心態我應該點揀???如果cu唔會請我, 我又應該點揀???


沒有留言:

張貼留言