2010年12月8日 星期三

呼吸唔暢順, 請左4日病假, 好辛苦!! (回顧第9W)

19/10/2010 (9W)


己經好似係連續第4, 5晚訓到4點幾去完toilet就訓唔番, 每朝精神都好差, 尋晚唔知係咪食o左唔應該食o既白菜 (可能太涼!!!), 更出現呼吸困難o既情況, 訓唔低, 要坐係度唔講野先慢慢呼吸暢順...


尋日有少少lazy成份take o左sick leave, 但今日真係覺得唔舒服, 最後唯有又打俾阿姐請假, 阿姐係電話問我究竟咩事, 我唯有照講我有左...


終於都講o左喇, 希望阿姐體量啦...我都唔想咁辛苦唔番工o架...


夜晚, 去o左睇醫生, 話佢知我呢幾日呼吸唔太暢順, 佢於是幫我聽, 佢話我氣管有d緊, 寫o左醫生紙叫我去藥房買噴劑, 仲開o左d藥俾我訓覺前食訓得好d...


最後, 當然係叫醫生開番假俾我, 因為尋日開始我己經無番工2日, 點知醫生話係唔可以back date病假, 因為咁係唔合法, 所以佢寫o左聽日同後日假俾我!!!同老公子研究, 難得可以名正言順休息多兩日, 之前兩日就算無病假紙要扣人工都無法, 而家最緊要係我休息多d....


雖然醫生話d葯唔會affect到bb, 但我暫時都唔敢食...希望休息多兩日, 條氣會順番...


=============================================================


22/10/2010 (9W3D)


足不出戶休息o左4日, 老實講, 真係好想今日掛8號風球, 咁我就成個星期唔使番工....



可惜, 最終都係打唔成風 (其實打唔成都好, 颱風鮎魚太勁喇, 屋企漏水就不得了!!), 所以我今日要番工喇!!!



行番工段路雖然唔長, 但而家o既我, 真係行耐D都唔掂, 所以都真係幾辛苦!!!好彩, 番到office阿姐都好諒解, 同事們亦紛紛問候, 都總算令我有D安慰...(HEHE, 同事問我, 我都只係答氣管敏感咋, 始終都未想講我有左住!!)



不過, 短期內我都會帶多D飯, 唔會同同事食飯住喇, 希望咁唔會太自閉啦!!!  

 

==============================================================

 

15W3D按:

 

自從呼吸出現問題後, 我媽就用黨參煲紅'早'水我飲, 感覺上好似真係好少少!!!不過我呼吸困難o既問題其實一直都有,只係無9W時咁嚴重!!!由於行斜波同樓梯特別辛苦, 所以我行動變得極援慢, 情況到13W後, 害喜好似無咁勁先略為改善, 但到而家, 我個人一心急, 甚至講o野講得太快太急, 都仲係有出現呼吸困難o既情況...

2 則留言:

  1. 應該正常...你而家一個人呼吸,兩個人用
    加油呀﹗
    [SkyBlue回覆12/10/2010 12:20:00]而家只要個人唔好太急都OK O架喇, 最辛苦O既時間應該過左!!!

    回覆刪除
  2. 原來你有左BB, 恭喜呀~~~~
    如果係咁, 試下將生活既節奏減慢少少, 唔好太心急, 或者會好好多架!!
    最重要多D休息呀!!
    [SkyBlue回覆12/11/2010 16:38:00]多謝呀!!!
    係呀, 雖然而家無9w時咁辛苦, 但作嘔作悶時都仲係要將行動變慢...我諗阿婆都行得快過我呢, haha!!

    回覆刪除