2010年12月22日 星期三

澳門免費豪華住宿之旅 ~ 吃喝玩樂篇

睇完靚酒店, 係時候講番3日2夜係澳門做過d咩喇!!!



講番個trip第一個surprise就係o係船上撞到好姊妹Bess, 大家仲要坐得頗近, 相遇一刻感覺好好笑!!!!



酒店安排7人車於碼頭接送到酒店!



參觀完Mansion Room,係時候出去搵食!!!呢度係酒店外觀!!



我o地住o既Mansion Room,就係圖中尾二著燈o個度!



老公子係openrice search o既, 係幾好味, 特別係個鯪魚球!!!不過我食完又獲利回吐, 仲吐得幾勁...無o左大半餐都有...




見到對台食客用麵做煙灰缸...可能係我大驚小怪...



食完o野番酒店, 原來酒店有個MJ Gallery!






酒店大堂!



第二朝, package 包o既豐富自助早餐!




外邊就係之前望到o既普通住客泳池區!!



Poolside bar!



對岸係珠海吧!!




係酒店房hea到2點, 又出發搵食!!
老公子帶左我去食牛雜!!!



剪刀聲不斷, 感覺好有風味!!!我o地叫o左2碗牛雜, 一碗(圖左下角)老公子指明要D怪部位, 包括牛波子, 牛鞭, 牛皮...雖然諗起都頗噁心, 但我竟然都夠膽試, 每樣都咬左一小啖...
唔計D核突野, 其實個牛雜粥同牛丸o個個牛雜湯真係好好味!!!



原來阿SO都有o黎食過, 阿SO個食相好樣衰...HAHA!!



下午3點半, 約o左Bess係大利食豬扒包!!!



食完一齊去買手信然後去賭場...結果, 輸錢囉, HAHA!!


由於好快輸晒, 所以好早番到酒店!!
由於book房時同酒店出現溝通上o既誤會(佢地誤以為我o地係$3,XXX o既package), 雖然後尾都搞番清楚, 但酒店經理為表誠意, 免費offer我o地享用酒店dinner buffet!!!!


我同老公子都好驚喜...其實佢o地最後搞番好個package我o地都無諗過要怪酒店...估唔到酒店反而咁熱情!!!






Dinner buffet主打係海鮮!!!我老公子話食海鮮都食到佢好飽呢!!至於我...都好曳, 食左兩隻生蠔, 一隻龍蝦...因為呢度除海鮮外無咩選擇, 而且我唔多開胃, 所以都食得唔多!!



食飽飽係走廊留影!!




又過左一晚, 今日決定唔去食早餐buffet, 改叫room service (都係package 包o既!)!!雖然比食buffet選擇少, 但其實都好飽!!



個炒麵好好味, 但好飽, 最後公司三文治都係食唔晒!!



我o地係酒店hea到2點check-out就坐2點半船番HK喇!!!


是次豪華之旅結束喇!!因為6月先去過,所以今次可以邊度都唔去, 放好多時間係酒店hea同休息, enjoy下靚靚酒店!!!成個trip一d都唔辛苦, 唯一最辛苦只係我呢3日2夜胃口都頗差o者...


4 則留言:

  1. 坐船都唔辛苦嗎?
    [SkyBlue回覆12/24/2010 10:06:00]唔辛苦呀, 基本上成個trip都唔使行o黎行去, 所以ok o架!!!

    回覆刪除
  2. 我都好想食海鮮呀~~~
    [SkyBlue回覆12/24/2010 10:09:00]haha, 其實只要有海鮮放係我面前, 除蟹外, 我其實都夠膽食, 當然...食好少啦!!!我諗10個月流流長, 食一舊半舊唔怕o卦!!!!係咪好曳呢....hehehehehe!!!

    回覆刪除
  3. WOW~~真係開心呀~^^

    回覆刪除
  4. 個dinner buffet好正呢!!

    回覆刪除